1 yılda 723 bin çağrı, yüzde 90 memnuniyet
Haberde insanMERKEZE 2023 YILINDA TOPLAM 723 BİN ÇAĞRI GELİRKEN YÜZDE 90 ORANINDA MEMNUNİYET SAĞLANDI.
Samsun Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı ‘ALO 153 Kent Yönetim Merkezi’ vatandaşların belediye birimlerine gitmesine gerek kalmadan sorunlarına hızla çözüm bulmasını sağlıyor. Merkeze 2023 yılında toplam 723 bin çağrı gelirken, yüzde 90 oranında memnuniyet sağlandı.
Samsun Büyükşehir Belediyesi ALO 153 Kent Yönetim Merkezi, vatandaşlardan gelen istek, talep ve şikayetleri çağrı merkezi aracılığıyla karşılamaya devam ediyor. Görevli personel 2023 yılında karşılanan 723 bin 48 çağrıdan 252 bin 953 tanesine başvuru oluşturarak ilgili birimlere iletimi sağladı. Çağrı merkezinden alınan başvuruların yanı sıra vatandaşların şahsen gelerek yaptığı başvuru sayısı ise 23 bin 465 oldu. Başvurular sonucunda vatandaşlara yapılan anketler neticesinde memnuniyet oranı ise yüzde 90’ı buldu.
ALO 153 Kent Yönetim Merkezi İdari Amiri Rümeysa Tulum, 7 gün 24 saat vatandaşların hizmetinde olduklarını belirterek, “Vatandaşlarımız, her an belediye ile irtibat kurabilme imkanına sahip. Bizler her yıl olduğu gibi bu yıl da vatandaşlarımızın istek talep ve şikayetlerini 7 gün 24 saat kesintisiz olarak karşılamaya devam edeceğiz. Vatandaşlarımız bulundukları yerden sadece 153’ü tuşlayarak bizlere ulaşabilirler. Derdini, istek, talep ve şikayetlerini bizlerle yüz yüze paylaşmak isteyen vatandaşlarımız için ise ALO 153 Kent Yönetim Merkezimizin kapıları sonuna kadar açık” ifadelerine yer ver verdi.
İlginizi Çekebilir