© Baykuş Haber

Başkan Çolakbayrakdar; “Çözüm merkezi, vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim kanalıdır”

KOCASİNAN BELEDİYE BAŞKANI AHMET ÇOLAKBAYRAKDAR, VATANDAŞIN BEKLENTİLERİNİ ANINDA ÇÖZEBİLMEK VE DAHA KALİTELİ HİZMET ULAŞTIRABİLMEK ADINA BAŞKAN YARDIMCILARI VE İLGİLİ PERSONELLE İSTİŞARE TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRDİ. ÇÖZÜM MERKEZİ’NİN HIZLI ÇÖZÜM ANLAYIŞIYLA VATANDAŞLARDAN GELEN İSTEK VE ŞİKAYETLERE YÖNELİK KAYITLAR OLUŞTURDUĞUNU İFADE EDEN BAŞKAN ÇOLAKBAYRAKDAR, MERKEZİN VATANDAŞ İLE BELEDİYE BAŞKANI ARASINDA BİR İLETİŞİM KANALI OLDUĞUNU SÖYLEDİ.

Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, daha etkili bir şekilde vatandaşların beklentilerini karşılayabilmek ve daha kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla başkan yardımcıları ve ilgili personelle bir istişare toplantısı düzenledi. Çözüm Merkezi'nin, hızlı çözüm prensibiyle vatandaşlardan gelen istek ve şikayetlere yönelik kayıtlar oluşturduğunu vurgulayan Başkan Çolakbayrakdar, bu merkezin vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim kanalı olduğunu belirtti.

Belediye binasında başkan yardımcıları ve ilgili personelle bir araya gelen Başkan Çolakbayrakdar, Çözüm Merkezi'ni daha da geliştirmek için çalışmaların devam ettiğini ifade etti. Bu merkezin, vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim aracı olduğunu vurgulayan Başkan Çolakbayrakdar, vatandaşların beklentilerini hızlı bir şekilde karşılayabilmek ve çözebilmek için çalıştıklarını belirtti.

Çözüm Merkezi'nin, vatandaşların taleplerinin kaydedildiği bir iletişim kanalı olduğunu ve bu sayede vatandaşların mahalle ve sokak düzeyindeki beklentilerini anlayabildiklerini söyleyen Başkan Çolakbayrakdar, "Halka hizmeti Hakka hizmet" anlayışıyla vatandaşlara hizmet etmeye devam edeceklerini ifade etti.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER