© Baykuş Haber

Bir milyondan fazla müşterinin talebini karşıladılar

TRAKYA BÖLGESİ’NDE GÖREVLİ TEDARİK ŞİRKETİ OLARAK YAKLAŞIK 1.3 MİLYONA YAKIN MÜŞTERİYE HİZMET SUNAN TREPAŞ, 2023 YILINDA MÜŞTERİ HİZMETLERİ MERKEZLERİ, E-DEVLET, ONLİNE ABONELİK/FESİH, MÜŞTERİ PORTALI, ÇAĞRI MERKEZİ ARACILIĞIYLA 1 MİLYONU AŞKIN MÜŞTERİ BAŞVURUSUNU KARŞILADI.

Trakya Bölgesi’nde görevli tedarik şirketi olarak yaklaşık 1.3 milyona yakın müşteriye hizmet sunan Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. (TREPAŞ), 2023 yılında Müşteri Hizmetleri Merkezleri, E-Devlet, Online Abonelik/Fesih, Müşteri Portalı, Çağrı Merkezi aracılığıyla 1 milyonu aşkın müşteri başvurusunu karşıladı.


TREPAŞ, 2023 yılında E-Devlet, Online Abonelik/Fesih, Müşteri Portalı, Çağrı Merkezi ve 23 Müşteri Hizmetleri Merkezi aracılığı ile abonelik, fesih, fatura ödeme, talep ve önerilerini de kapsayan 1 milyonu aşkın başvuruyu, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet yaklaşımı ve yüksek memnuniyet oranları ile sonuçlandırdı.


Yüzde 97 olan müşteri memnuniyet oranı ile memnuniyet oranlarını düzenli olarak ölçen şirketin, bu doğrultuda müşterilerine daha kaliteli hizmet sunmak için sürekli inovasyonu amaçladığı bildirildi.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER