© Baykuş Haber

Brandverse Awardstan Tadelleye ödül

TADELLE, MARKETİNG TÜRKİYE VE BOOMSONAR İŞ BİRLİĞİYLE GERÇEKLEŞTİRİLEN ‘BRANDVERSE AWARDS’TA, GIDA ŞİRKETLERİ KATEGORİSİNDE ÖDÜL ALDI.

Tadelle, Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle düzenlenen 'Brandverse Awards' etkinliğinde Gıda Şirketleri kategorisinde bir ödül kazandı. Türkiye'nin köklü çikolata markalarından Sagra'nın ürünü Tadelle, bu prestijli ödülü kazandı. Program, markaların sosyal medya hesapları üzerinden 1 yıl boyunca elde ettikleri etkileşimleri değerlendirerek ödül sahiplerini belirledi. Tadelle, sosyal medya platformlarında elde ettiği başarılarıyla Gıda Şirketleri kategorisinde ödül kazandı.

Değerlendirme sürecinde uluslararası danışmanlık şirketi Deloitte Türkiye de yer aldı. Aday markalar, takipçi sayıları, takipçi artışları, paylaşılan içerik sayıları, içerik türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi bir dizi veriye dayalı olarak değerlendirildi. Tadelle, bu kapsamlı değerlendirme sonucunda kendi kategorisinde ödül kazanmaya hak kazandı.

Tadelle, son yıllarda dijital iletişime odaklanarak tüketicilerin talep ve ihtiyaçlarına uygun kampanyalar yürüttü. 'Çikolataya doymak istediğimde' sloganıyla dikkat çeken marka, sosyal medyada çeşitli yarışmalar ve projelerle etkileşimi artırmaya devam ediyor. Ödül töreni İstanbul'da gerçekleşti. Tadelle, bu ödülle dijital iletişimdeki başarısını bir kez daha kanıtlamış oldu.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER