© Baykuş Haber

CarrefourSA yeme içme sektöründeki yatırımlarına devam ediyor

YENİ YATIRIMLAR VE İŞ MODELLERİYLE, ORGANİZE GIDA PERAKENDE SEKTÖRÜNDE DÖNÜŞÜME ÖNCÜLÜK EDEN CARREFOURSA, YEME İÇME SEKTÖRÜNDEKİ ÇOK KANALLI BÜYÜMESİNE DEVAM EDİYOR. 2017 YILINDA LEZZET ARASI RESTORANLARIYLA MÜŞTERİLERİNE, MAĞAZALARINDA MARKET FİYATINA RESTORAN DENEYİMİ YAŞATMAK İÇİN YOLA ÇIKAN CARREFOURSA, YATIRIMLARINA ADANA İLE BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİ.

Yeni yatırımlar ve iş modelleriyle, organize gıda perakende sektöründe dönüşüme öncülük eden CarrefourSA, yeme içme sektöründeki çok kanallı büyümesine devam ediyor. 2017 yılında Lezzet Arası restoranlarıyla müşterilerine, mağazalarında market fiyatına restoran deneyimi yaşatmak için yola çıkan CarrefourSA, yatırımlarına Adana ile bir yenisini daha ekledi.



Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki, Türkiye perakende sektörünün önde gelen markalarından CarrefourSA 60 ilde 1.135 mağazası, bayileri dahil olmak üzere 15 bin kişiye ulaşan kadrosu ile müşterilerine doğru ürünü, doğru üreticiden doğru fiyata ulaştırırken; yeme içme sektöründeki yatırımlarına devam ediyor. Organize perakende sektöründe ilk kez 2017 yılında Lezzet Arası konseptini müşterileriyle buluşturan marka, 6 ilde 14 restoranla aylık 500 bine yakın müşteriyi market fiyatına restoran deneyimiyle buluşturuyor.



Lezzet Arası’nın yeni durağı Adana oldu


Market fiyatına pişirilen et, balık, tavuk vb. ızgara ürünlerinin yanı sıra garnitür çeşitleri, sulu yemekler, tatlılar ve salataların restoran kalitesinde sunulduğu Lezzet Arası’nın bir yenisi ise Adana’da açıldı. Nisan ayında Adana M1 CarrefourSA mağazasında hizmet vermeye başlayan Lezzet Arası restoranı ayda 20 bin kişiye yiyeceğin doğrusunu ulaştırıyor.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER