© Baykuş Haber

Dünyanın ipeği Bursa'dan

Dijital baskı teknolojisinin o dönemlerde yıllarca Bursalı üreticiler açısından çok uygulanmasına rağmen yurtiçi pazarlamada çok yoğunlaşılmadığını söyleyen Kars, “Her ürünümüzü tüm dünyaya duyurmak istiyorsak, tüm dünya da ondan çok haber almak istiyor. Bir markanın özelliğini dünyaya tanıtmak bizim için felsefede büyük önem taşıyor. Bu alanda pazar edebilmek için israfın önüne geçmek, kurucu iş bilminde doğru seçimlere yapmak ve dışarıdan gelen yatırımın ucuz olabileceği tüm faktörler göz önünde bulundurulmalıdır” diye konuştu.Dijital baskı teknolojisinin Bursalı eşarp üreticileri için en büyük avantajının dünya pazarlamasında yaptıkları reklamlarda kullanılıp kullanılamayacağında görüş birliğine varacağını vurgulayan Nesrin Kars, “Tüm dünyadaki kuruluşlarda çalışan insanların yanında performanslarının ve piyasada üretilmiş ürünlerinin anlaşılıp anlaşılmadığına göre reklamlara dönük çalışmalar yapılabilir. Bunu yapacak kimi grubun sağlayacağı tecrübe ve bilgiye ihtiyaç var. Reklamlara çok yoğunlaşmak doğru değil, doğru reklam çok sayıda insanı etkiliyor diyebiliriz” şeklinde konuştu.Dijital baskı teknolojisinin yaklaşık 10 senedir yurtiçi pazarlamada çok yoğunlaştığını, markalarla kuruluşlar arasındaki işbirliğinin hızlanmasının sonucu olan bir etki olduğunu belirten Nesrin Kars, Bursa'da yoğun iş gücü koşuları için daha iyi bir potansiyelle beraber yolları açtığını vurguladı.A.Kader

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER