‘Efsane Kasım’da satışlar geçen yılın iki katından fazla arttı
EkonomiİSTANBUL, (DHA) - Hepsiburada, 1-27 Kasım arasındaki cirosunun geçen yılın aynı dönemine göre iki katın üzerinde artış gösterdiğını duyurdu. Platfrom, kasım ayı boyunca yapılan kampanyalarla hane bütçelerine 4 milyar liraya yakın tasarruf sağlandığını en yüksek ciroya ise 11 Kasım’da ulaşıldığını bildirdi. Müşterilerin ise en çok temel tüketim ve gıda kategorilerinden ürün satın alırken, moda kategorisi satışlarının 2,5 kat arttığı aktarıldı. Efsane Kasım kampanyaları, 30 Kasım’a kadar devam edecek. Platformdan yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi: ”Hepsiburada platformu kasım boyunca 500 milyon kez ziyaret edildi. Kampanya döneminin en çok sipariş alan günü 11 Kasım’da anlık ziyaretçi rakamları ortalamaların yaklaşık 5 kat üzerinde gerçekleşti. Kasım ayında satılan ürün adedi 30 milyona ulaşırken, indirimli alışverişle haneler yaklaşık 4 milyar TL tasarruf sağladı. KOBİ’LER KAZANDI, EN ÇOK SİPARİŞ BURSA, KOCAELİ, KONYA, ADANA VE GAZİANTEP’E ”Efsane Kasım kampanyalarına platform üzerinden satış yapan 100 binin üzerinde işletme katıldı. Hepsiburada İş Ortağım platformuyla, platform üzerinden satış yapan ve finanstan reklama, lojistikten satış ve pazarlama eğitim programlarına uzanan kaçırılmayacak desteklere ulaşan KOBİ’ler, Kasım’da rekor satış rakamlarına ulaştı. Bu dönemde üç büyük il dışında Hepsiburada üzerinden en çok sipariş alan iller Bursa, Kocaeli, Konya, Adana ve Gaziantep oldu. EN FAZLA ALIŞVERİŞ 21:00-22:00 SAATLERİ ARASINDA, ŞAMPUAN İLK SIRADA ”İstanbul, Ankara, İzmir’in ardından Efsane Kasım’da alışverişe en yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana oldu. Hepsiburada kullanıcıları alışveriş için en çok akşam 21:00-22:00 saatlerini tercih etti. 21:00-22:00 saatleri arasında en çok temel tüketim kategorisi ilgi görürken en çok satılan ürün şampuan satıldı. ERTELEMELİ VE TAKSİTLİ ÖDEMEYE YOĞUN İLGİ ”’Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde’ teklifine müşteriler yoğun ilgi gösterdi. Kasım ayında yaklaşık 300 bin Hepsiburada müşterisi ’Hepsiburada Limiti’ başvurusu yaparken toplam siparişlerin yaklaşık yüzde 93’ü taksit, yüzde 29’u ise erteleme avantajlarıyla gerçekleşti. ”LinkGelir uygulaması ile Efsane Kasım’da alışveriş listesini oluşturup paylaşan Hepsiburada kullanıcıları bu listelerden alışveriş yapıldıkça yüzde 7 oranında Hepsipara kazandı. Yaklaşık 45 bin kullanıcı 72 bin liste oluşturup yakınları ve arkadaşları ile paylaştı. ”Hepsiburada’nın sağladığı reklam çözümleri ve özellikle HepsiAd hizmeti, iş ortaklarının Efsane Kasım dönemindeki satışlarını Ekim ayına kıyasla 5 kata varan artışla destekledi. Hepsiburada site içi banner alanlarında ve arama butonundaki reklam çözümleriyle iş ortaklarına milyonlarca müşteriye ulaşma imkanı tanıdı. Hepsiburada satıcıları, 2022 yılına kıyasla HepsiAd’e 6 kat daha fazla yatırım yaptı. Kasım ayında 25 binden fazla satıcı HepsiAd’e reklam verdi. ÖNE ÇIKAN KATEGORİ VE ÜRÜNLER ”Hepsiburada müşterileri Efsane Kasım’da en çok temel tüketim ve gıda, giyim, sağlık ve güzellik, züccaciye ve kozmetik kategorilerine ilgi gösterdi. En çok satın alınan ürünler şampuan, tuvalet kağıdı, bardak, yüz bakım ürünleri, sweatshirt, deodorant, deterjan, çikolata ezmesi, çorap ve ıslak mendil oldu. Giyim kategorisinde ise toplam satış geçen yılın aynı dönemine kıyasla 2,5 katına çıktı. ”Bilgisayar kategorisinde en çok bilgisayar, monitor, USB bellek ve mouse setleri satılırken teknoloji aksesuarlarında en çok kulaklık, akıllı saat, şarj aletleri ve kılıflar tercih edildi. Kasım ayında kozmetik kategorisinde en çok cilt bakım ürünleri ve parfüm satın alındı. Bu ürünleri vücut bakım kremleri ve C vitamini serumları takip etti. KASIMIN YILDIZI ESPRESSO MAKİNELERİ OLDU ”Küçük ev aletleri kategorisinde espresso makineleri bu yılın en çok sipariş verilen ürünleri arasına girdi. Küçük ev aletleri kategorisinde espresso makinelerini geçtiğimiz senenin yıldızı olan airfryerlar takip ederken şarjlı süpürgeler, robot süpürgeler, Türk kahvesi makineleri ve blenderlar da müşteriler tarafından yoğun ilgi gören diğer ürünler olarak ön plana çıktı.”
İSTANBUL, (DHA) - Hepsiburada, 1-27 Kasım arasındaki cirosunun geçen yılın aynı dönemine göre iki katın üzerinde artış gösterdiğını duyurdu. Platfrom, kasım ayı boyunca yapılan kampanyalarla hane bütçelerine 4 milyar liraya yakın tasarruf sağlandığını en yüksek ciroya ise 11 Kasım'da ulaşıldığını bildirdi. Müşterilerin ise en çok temel tüketim ve gıda kategorilerinden ürün satın alırken, moda kategorisi satışlarının 2,5 kat arttığı aktarıldı. Efsane Kasım kampanyaları, 30 Kasım'a kadar devam edecek.
Platformdan yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Hepsiburada platformu kasım boyunca 500 milyon kez ziyaret edildi. Kampanya döneminin en çok sipariş alan günü 11 Kasım'da anlık ziyaretçi rakamları ortalamaların yaklaşık 5 kat üzerinde gerçekleşti.
Kasım ayında satılan ürün adedi 30 milyona ulaşırken, indirimli alışverişle haneler yaklaşık 4 milyar TL tasarruf sağladı.
KOBİ'LER KAZANDI, EN ÇOK SİPARİŞ BURSA, KOCAELİ, KONYA, ADANA VE GAZİANTEP'E
"Efsane Kasım kampanyalarına platform üzerinden satış yapan 100 binin üzerinde işletme katıldı. Hepsiburada İş Ortağım platformuyla, platform üzerinden satış yapan ve finanstan reklama, lojistikten satış ve pazarlama eğitim programlarına uzanan kaçırılmayacak desteklere ulaşan KOBİ'ler, Kasım'da rekor satış rakamlarına ulaştı. Bu dönemde üç büyük il dışında Hepsiburada üzerinden en çok sipariş alan iller Bursa, Kocaeli, Konya, Adana ve Gaziantep oldu.
EN FAZLA ALIŞVERİŞ 21:00-22:00 SAATLERİ ARASINDA, ŞAMPUAN İLK SIRADA
"İstanbul, Ankara, İzmir'in ardından Efsane Kasım'da alışverişe en yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana oldu. Hepsiburada kullanıcıları alışveriş için en çok akşam 21:00-22:00 saatlerini tercih etti. 21:00-22:00 saatleri arasında en çok temel tüketim kategorisi ilgi görürken en çok satılan ürün şampuan satıldı.
ERTELEMELİ VE TAKSİTLİ ÖDEMEYE YOĞUN İLGİ
"'Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde' teklifine müşteriler yoğun ilgi gösterdi. Kasım ayında yaklaşık 300 bin Hepsiburada müşterisi 'Hepsiburada Limiti' başvurusu yaparken toplam siparişlerin yaklaşık yüzde 93'ü taksit, yüzde 29'u ise erteleme avantajlarıyla gerçekleşti.
"LinkGelir uygulaması ile Efsane Kasım'da alışveriş listesini oluşturup paylaşan Hepsiburada kullanıcıları bu listelerden alışveriş yapıldıkça yüzde 7 oranında Hepsipara kazandı. Yaklaşık 45 bin kullanıcı 72 bin liste oluşturup yakınları ve arkadaşları ile paylaştı.
"Hepsiburada'nın sağladığı reklam çözümleri ve özellikle HepsiAd hizmeti, iş ortaklarının Efsane Kasım dönemindeki satışlarını Ekim ayına kıyasla 5 kata varan artışla destekledi. Hepsiburada site içi banner alanlarında ve arama butonundaki reklam çözümleriyle iş ortaklarına milyonlarca müşteriye ulaşma imkanı tanıdı. Hepsiburada satıcıları, 2022 yılına kıyasla HepsiAd'e 6 kat daha fazla yatırım yaptı. Kasım ayında 25 binden fazla satıcı HepsiAd'e reklam verdi.
ÖNE ÇIKAN KATEGORİ VE ÜRÜNLER
"Hepsiburada müşterileri Efsane Kasım'da en çok temel tüketim ve gıda, giyim, sağlık ve güzellik, züccaciye ve kozmetik kategorilerine ilgi gösterdi. En çok satın alınan ürünler şampuan, tuvalet kağıdı, bardak, yüz bakım ürünleri, sweatshirt, deodorant, deterjan, çikolata ezmesi, çorap ve ıslak mendil oldu. Giyim kategorisinde ise toplam satış geçen yılın aynı dönemine kıyasla 2,5 katına çıktı.
"Bilgisayar kategorisinde en çok bilgisayar, monitor, USB bellek ve mouse setleri satılırken teknoloji aksesuarlarında en çok kulaklık, akıllı saat, şarj aletleri ve kılıflar tercih edildi. Kasım ayında kozmetik kategorisinde en çok cilt bakım ürünleri ve parfüm satın alındı. Bu ürünleri vücut bakım kremleri ve C vitamini serumları takip etti.
KASIMIN YILDIZI ESPRESSO MAKİNELERİ OLDU
"Küçük ev aletleri kategorisinde espresso makineleri bu yılın en çok sipariş verilen ürünleri arasına girdi. Küçük ev aletleri kategorisinde espresso makinelerini geçtiğimiz senenin yıldızı olan airfryerlar takip ederken şarjlı süpürgeler, robot süpürgeler, Türk kahvesi makineleri ve blenderlar da müşteriler tarafından yoğun ilgi gören diğer ürünler olarak ön plana çıktı."
İlginizi Çekebilir