© Baykuş Haber

‘Engelsiz mağazalara müşteri deneyimi kategorisinde Uluslararası Sadakat Ödülü

TURKCELL BİREYSEL SATIŞTAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI KADRİ ÖZDAL, İNGİLTERE’NİN BAŞKENTİ LONDRA’DA 13 HAZİRAN’DA DÜZENLENEN ‘INTERNATİONAL LOYALTY AWARDS’TAN BİRİNCİLİKLE DÖNMENİN MUTLULUĞUNU YAŞADIKLARINI BELİRTTİ.

Turkcell, geçen yıl Engelliler Haftası'nda başlattığı 81 ilde 100'den fazla "engelsiz mağaza" projesi ile "En İyi Müşteri Deneyimi" kategorisinde birinci olarak Uluslararası Sadakat Ödülleri'nde ödüllendirildi. Bu ödül, Turkcell'in toplumun her kesimini kapsayan erişilebilirlik çalışmalarının bir parçası olarak değerlendiriliyor.

Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, ödül hakkında şunları söyledi: "Turkcell'de toplum yararına hayata geçirdiğimiz projelerin uluslararası alanda değer görmesi son derece önemli. Projelerimize aldığımız bu ödüller, çalışmalarımızın hayata dokunur yönleri olduğunu gösteriyor."

Turkcell'in "engelsiz mağazaları", engellilere daha iyi hizmet sunmak amacıyla tasarlandı. Bu mağazalarda Braille etiketlemeler, işitme engelliler için işaret diliyle hizmet, görme engelliler için hissedilebilir zeminler ve navigasyon teknolojisi gibi özellikler bulunuyor. Ayrıca, akülü tekerlekli sandalye kullananlar için mağaza girişlerinde rampalar ve şarj noktaları da mevcut.

Turkcell, bu projelerle toplumun her kesimini kapsayan bir hizmet sunma gayretini sürdürmeye devam ediyor.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER