© Baykuş Haber

Franchise iş dünyası İstanbul’da buluştu

İSTANBUL, (DHA) - Reklam ajansı Smartmetrics, bünyelerine 1 yıl önce dahil ettikleri Franchise Market Türkiye Dergisi kapsamında İstanbul’da franchise iş dünyasını buluşturan bir etkinlik gerçekleştirdi. Gecede derginin yazarlarıyla bir araya geldi, ekosistemdeki şirketlerin yöneticileriyle satın alma işleminden sonra yapılan yenilikler konuşuldu. Yeni etkinlikler duyuruldu, 2024 hedefleri paylaşıldı. Etkinlik #growandshine2024 temasıyla yapılırken ana sponsor Viven oldu. İnfluencerlar ve birçok global markanın yöneticisinin katıldığı geceye Feast, Cups & Clouds ve Özgün Zeytin gibi firmalar da sponsor olarak destek verdi. Smartmetrics’in kurucusu İlkay Batur, 2024 yılı içerisinde Franchise Market Türkiye’nin ana akım medyada yer alacağını, TV formatında program yapacağını ve mobil uygulama çalışmalarını tamamladığını duyurdu. Batur, 2025 yılına yönelik hedeflerin Türkiye’nin en büyük basın organizasyonlarından biri olmak olduğunu belirtti. Franchise Market Türkiye Direktörü Melis İstanbullu ise dijitalleşen çağda marka değerinde yaşanan artışa dikkat çekerek Smartmetrics’in Franchise Market Türkiye’yi devralmasının markanın yeni çağa uyum sağlayan dinamiklerle değerini artırdığını vurguladı. Ajans Müdürü İlayda Molla da Franchise Market’in günden güne daha fazla trafik aldığı ve popülerliğinin arttığı belirtildi. Molla, 2024 yılında hedeflenen değişimlere dair ayrıntılı bilgiler paylaştı; derginin editöryal ve kurumsal anlamda dinamik ve yenilikçi bir kimlik kazandığı, sadece bir derginin ötesinde, büyük bir organizasyon ve iş ağı haline geleceğinı vurguladı. Viven İnşaat Direktörü Edip Singin ise İstanbul projelerinde Smartmetrics ve Franchise Market Türkiye Dergisi’ne verdikleri katkılardan dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyduklarını ifade etti ve global firma olma hedeflerinin detaylarını paylaştı.

İSTANBUL, (DHA) - Reklam ajansı Smartmetrics, bünyelerine 1 yıl önce dahil ettikleri Franchise Market Türkiye Dergisi kapsamında İstanbul'da franchise iş dünyasını buluşturan bir etkinlik gerçekleştirdi. Gecede derginin yazarlarıyla bir araya geldi, ekosistemdeki şirketlerin yöneticileriyle satın alma işleminden sonra yapılan yenilikler konuşuldu. Yeni etkinlikler duyuruldu, 2024 hedefleri paylaşıldı.

Etkinlik #growandshine2024 temasıyla yapılırken ana sponsor Viven oldu. İnfluencerlar ve birçok global markanın yöneticisinin katıldığı geceye Feast, Cups & Clouds ve Özgün Zeytin gibi firmalar da sponsor olarak destek verdi.

Smartmetrics'in kurucusu İlkay Batur, 2024 yılı içerisinde Franchise Market Türkiye'nin ana akım medyada yer alacağını, TV formatında program yapacağını ve mobil uygulama çalışmalarını tamamladığını duyurdu. Batur, 2025 yılına yönelik hedeflerin Türkiye'nin en büyük basın organizasyonlarından biri olmak olduğunu belirtti.

Franchise Market Türkiye Direktörü Melis İstanbullu ise dijitalleşen çağda marka değerinde yaşanan artışa dikkat çekerek Smartmetrics'in Franchise Market Türkiye'yi devralmasının markanın yeni çağa uyum sağlayan dinamiklerle değerini artırdığını vurguladı.

Ajans Müdürü İlayda Molla da Franchise Market'in günden güne daha fazla trafik aldığı ve popülerliğinin arttığı belirtildi. Molla, 2024 yılında hedeflenen değişimlere dair ayrıntılı bilgiler paylaştı; derginin editöryal ve kurumsal anlamda dinamik ve yenilikçi bir kimlik kazandığı, sadece bir derginin ötesinde, büyük bir organizasyon ve iş ağı haline geleceğinı vurguladı.

Viven İnşaat Direktörü Edip Singin ise İstanbul projelerinde Smartmetrics ve Franchise Market Türkiye Dergisi'ne verdikleri katkılardan dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyduklarını ifade etti ve global firma olma hedeflerinin detaylarını paylaştı.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER