Havaların soğuması termal giysi satışını artırdı
EkonomiİSTANBUL, (DHA) - Havaların soğumasıyla kışlık kıyafetler, gardıroplardaki yerini alırken, tüketiciler termal giysilere yöneldi. Vücudu kuru, sıcak tutan ve ısıyı dengeleyen termal giysilerin tüketiciler için soğuk havalarda en konforlu seçimlerden biri olduğunu belirten Narkonteks Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Tolga Narbay, giyim markaları Blackspace’in müşteri davranışlarından yola çıkarak termal giysilere talebin arttığını söyledi. Narbay, ”Kasım ayı satış oranlarımızdan hareketle, termal ürünlere ilginin arttığını kaydediyoruz. Bu ay, termal giysilerde tüm zamanların satış rekorunu kırdık. Önceki yıllarda yüzde 26,6 seviyesindeki satış seviyemizi yüzde 35 artırdık” dedi. Ürün üretirken insanların konforunu ön planda tuttuklarını aktaran Narbay, “Kusursuz uyum mottosu ile oluşturduğumuz markamızın kaliteli ve sağlıklı termal giysi satışlarını gün geçtikçe artırıyoruz. Bunun kaynağında ise birçok unsuru bir araya getirmemiz bulunuyor. Bileşenlerinin insan sağlığına zarar vermediğini belgeleyen OEKO-TEX® STANDARD 100 sertifikalı ürünlerimizle güvenilir hizmet veriyoruz. Ürünlerimiz doğrudan cilde temas ettiği için, malzemelerinden üretimdeki teknik detaylara kadar titizlikle seçerek tasarlıyoruz. İnsan sağlığını ve konforunu koruyan özellikleri önemsiyoruz” diye konuştu. “YURT DIŞI MAĞAZACILIK HEDEFLİYORUZ” 20 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini belirten Narbay, “E-ticaret sitemiz ve 20 mağazamızın yanı sıra, Türkiye’nin 71 ilinde 650’den fazla satış noktamız bulunuyor. En önemli hedeflerimizden biri yurt dışı mağazacılık. Şu anda İspanya, Kıbrıs, Kazakistan ve Türkmenistan’da franchise mağazalarımız var. Avustralya, Azerbaycan, Brezilya, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Güney Afrika, İngiltere, İskoçya, İspanya, Kuzey İrlanda’nın yanı sıra Kazakistan, Kuveyt, Kıbrıs, Lübnan, Özbekistan, Portekiz, Rusya, Tayvan, UAE, Ukrayna ve Yunanistan’a ihracat gerçekleştiriyoruz. Gelecek dönemde bu ülkelerde de fiziki mağazalarımızla da yer almayı planlıyoruz” ifadelerini kullandı. “SANAL GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNE ODAKLANDIK” Tüketicilerin artık çevre dostu ürünlere önem verdiğini söyleyen Narbay, ”Ürünlerin uzun ömürlü ve dayanıklı olmasını istiyor. Biz de tüketicilerimizi beklentilerini ve iklim krizini göz önünde bulundurarak sürdürülebilirliği önceliklendiriyoruz. Mobil uygulamalar, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi yenilikçi teknolojilere odaklanarak, müşterilerimize etkileşimli ve bilgi dolu bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlıyoruz. Bu sayede, kullanıcılarımız ürünleri daha yakından inceleyebilecek, özelliklerini deneyimleyebilecek ve kararlarını daha bilinçli bir şekilde verebilecekler. 2024’te, çevreci üretim ve yapay zeka tabanlı alışveriş deneyimiyle ilgili bu vizyonu gerçekleştirmek için kararlı bir şekilde ilerleyeceğiz. Müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak ve aynı zamanda çevresel etkimizi azaltarak sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek çabalıyoruz” dedi.
İSTANBUL, (DHA) - Havaların soğumasıyla kışlık kıyafetler, gardıroplardaki yerini alırken, tüketiciler termal giysilere yöneldi. Vücudu kuru, sıcak tutan ve ısıyı dengeleyen termal giysilerin tüketiciler için soğuk havalarda en konforlu seçimlerden biri olduğunu belirten Narkonteks Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Tolga Narbay, giyim markaları Blackspace'in müşteri davranışlarından yola çıkarak termal giysilere talebin arttığını söyledi. Narbay, "Kasım ayı satış oranlarımızdan hareketle, termal ürünlere ilginin arttığını kaydediyoruz. Bu ay, termal giysilerde tüm zamanların satış rekorunu kırdık. Önceki yıllarda yüzde 26,6 seviyesindeki satış seviyemizi yüzde 35 artırdık" dedi.
Ürün üretirken insanların konforunu ön planda tuttuklarını aktaran Narbay, “Kusursuz uyum mottosu ile oluşturduğumuz markamızın kaliteli ve sağlıklı termal giysi satışlarını gün geçtikçe artırıyoruz. Bunun kaynağında ise birçok unsuru bir araya getirmemiz bulunuyor. Bileşenlerinin insan sağlığına zarar vermediğini belgeleyen OEKO-TEX® STANDARD 100 sertifikalı ürünlerimizle güvenilir hizmet veriyoruz. Ürünlerimiz doğrudan cilde temas ettiği için, malzemelerinden üretimdeki teknik detaylara kadar titizlikle seçerek tasarlıyoruz. İnsan sağlığını ve konforunu koruyan özellikleri önemsiyoruz" diye konuştu.
“YURT DIŞI MAĞAZACILIK HEDEFLİYORUZ"
20 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini belirten Narbay, “E-ticaret sitemiz ve 20 mağazamızın yanı sıra, Türkiye'nin 71 ilinde 650'den fazla satış noktamız bulunuyor. En önemli hedeflerimizden biri yurt dışı mağazacılık. Şu anda İspanya, Kıbrıs, Kazakistan ve Türkmenistan'da franchise mağazalarımız var. Avustralya, Azerbaycan, Brezilya, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Güney Afrika, İngiltere, İskoçya, İspanya, Kuzey İrlanda'nın yanı sıra Kazakistan, Kuveyt, Kıbrıs, Lübnan, Özbekistan, Portekiz, Rusya, Tayvan, UAE, Ukrayna ve Yunanistan'a ihracat gerçekleştiriyoruz. Gelecek dönemde bu ülkelerde de fiziki mağazalarımızla da yer almayı planlıyoruz" ifadelerini kullandı.
“SANAL GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNE ODAKLANDIK"
Tüketicilerin artık çevre dostu ürünlere önem verdiğini söyleyen Narbay, "Ürünlerin uzun ömürlü ve dayanıklı olmasını istiyor. Biz de tüketicilerimizi beklentilerini ve iklim krizini göz önünde bulundurarak sürdürülebilirliği önceliklendiriyoruz. Mobil uygulamalar, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi yenilikçi teknolojilere odaklanarak, müşterilerimize etkileşimli ve bilgi dolu bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlıyoruz. Bu sayede, kullanıcılarımız ürünleri daha yakından inceleyebilecek, özelliklerini deneyimleyebilecek ve kararlarını daha bilinçli bir şekilde verebilecekler. 2024'te, çevreci üretim ve yapay zeka tabanlı alışveriş deneyimiyle ilgili bu vizyonu gerçekleştirmek için kararlı bir şekilde ilerleyeceğiz. Müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak ve aynı zamanda çevresel etkimizi azaltarak sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek çabalıyoruz" dedi.
İlginizi Çekebilir