Humanis’e ’Yılın En Başarılı Lansmanı’ ödülü
SağlıkİZMİR, (DHA)- İlaç firması Humanis, uyuz hastalığının tedavisinde kullanılan oral tablet ürünü adına düzenledikleri ’Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti’ lansman programı ile Golden Pulse Ödülleri’nde ’Yılın En Başarılı Lansmanı’ ödülüne layık görüldü. Sağlık ve iyi yaşam alanında faaliyet gösteren tüm kurumların, markaların, paydaşların, sağlık ve iletişim profesyonellerinin bu alanda gerçekleştirdikleri çalışmalarda gösterdikleri başarıları ödüllendirmek amacıyla düzenlen Golden Pulse Ödülleri bu yıl üçüncü kez sahiplerini buldu. ’İnsan odaklı sağlık’ felsefesini benimseyerek sağlık çözümleri üreten Humanis, yüksek bulaşıcılık riski taşıyan uyuz hastalığının tedavisine yönelik hizmete sunulan ürün özelinde ’Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti’ başlıklı lansman programı gerçekleştirdi. Şirket, düzenlediği bu program sayesinde, sağlık alanında yayın yapan MD Magazin tarafından düzenlenen Golden Pulse Ödülleri’nde ’Yılın En Başarılı Lansmanı’ ödülünün sahibi oldu. ’ÖDÜLÜ ALMAK DOĞRU YOLDA OLDUĞUMUZU GÖSTERİYOR’ Humanis CEO’su Yunus Sancak, etkin ve güvenilir çözümler üretmek, Ar-Ge çalışmalarını genişletmek ve insan odaklı sağlık felsefesiyle çalışmak adına yatırımlarına devam edeceklerini söyledi. Bu anlamda faaliyetlerinin Golden Pulse Ödülleri’nde takdir görmesinden mutluluk duyduğunu ifade eden Sancak, ”Uyuz hastalığı, yüksek oranda bulaşıcı olması nedeniyle sadece hastaları değil hasta yakınlarını da ilgilendiren ve onları da tedavi sürecine dahil eden bir halk sağlığı sağlık sorunu. Bu nedenle, özellikle toplu yaşanan yerlerde ya da kalabalık ailelerde ortaya çıktığında çok uzun ve meşakkatli bir tedavi süreci yaşanıyor. Biz de bu sorunun çözümüne odaklanarak en başta deprem bölgesine bağış yaparak ihtiyacı karşıladık, yüz yüze ve online tanıtım faaliyetleri ile de ürünümüzü ’Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti’ başlığında hekim ve eczacılarımıza anlattık. Golden Pulse Ödülleri’nde ’Yılın En Başarılı Lansmanı’ ödülünü almak da doğru yolda olduğumuzun, faaliyetlerimizi ve hedeflerimizi doğru aktarabildiğimizin bir kanıtı. 2023 yılını farklı alanlarda pek çok ödülü firmamıza götürerek kapattığımız için gururluyuz. 2024 yılında sektörümüze, ülkemize ve insanlığa fayda sağlayacak çalışmalar yapmaya devam edeceğiz” dedi. (DHA)
İZMİR, (DHA)- İlaç firması Humanis, uyuz hastalığının tedavisinde kullanılan oral tablet ürünü adına düzenledikleri 'Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti' lansman programı ile Golden Pulse Ödülleri'nde 'Yılın En Başarılı Lansmanı' ödülüne layık görüldü.
Sağlık ve iyi yaşam alanında faaliyet gösteren tüm kurumların, markaların, paydaşların, sağlık ve iletişim profesyonellerinin bu alanda gerçekleştirdikleri çalışmalarda gösterdikleri başarıları ödüllendirmek amacıyla düzenlen Golden Pulse Ödülleri bu yıl üçüncü kez sahiplerini buldu. 'İnsan odaklı sağlık' felsefesini benimseyerek sağlık çözümleri üreten Humanis, yüksek bulaşıcılık riski taşıyan uyuz hastalığının tedavisine yönelik hizmete sunulan ürün özelinde 'Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti' başlıklı lansman programı gerçekleştirdi. Şirket, düzenlediği bu program sayesinde, sağlık alanında yayın yapan MD Magazin tarafından düzenlenen Golden Pulse Ödülleri'nde 'Yılın En Başarılı Lansmanı' ödülünün sahibi oldu.
'ÖDÜLÜ ALMAK DOĞRU YOLDA OLDUĞUMUZU GÖSTERİYOR'
Humanis CEO'su Yunus Sancak, etkin ve güvenilir çözümler üretmek, Ar-Ge çalışmalarını genişletmek ve insan odaklı sağlık felsefesiyle çalışmak adına yatırımlarına devam edeceklerini söyledi. Bu anlamda faaliyetlerinin Golden Pulse Ödülleri'nde takdir görmesinden mutluluk duyduğunu ifade eden Sancak, "Uyuz hastalığı, yüksek oranda bulaşıcı olması nedeniyle sadece hastaları değil hasta yakınlarını da ilgilendiren ve onları da tedavi sürecine dahil eden bir halk sağlığı sağlık sorunu. Bu nedenle, özellikle toplu yaşanan yerlerde ya da kalabalık ailelerde ortaya çıktığında çok uzun ve meşakkatli bir tedavi süreci yaşanıyor. Biz de bu sorunun çözümüne odaklanarak en başta deprem bölgesine bağış yaparak ihtiyacı karşıladık, yüz yüze ve online tanıtım faaliyetleri ile de ürünümüzü 'Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti' başlığında hekim ve eczacılarımıza anlattık. Golden Pulse Ödülleri'nde 'Yılın En Başarılı Lansmanı' ödülünü almak da doğru yolda olduğumuzun, faaliyetlerimizi ve hedeflerimizi doğru aktarabildiğimizin bir kanıtı. 2023 yılını farklı alanlarda pek çok ödülü firmamıza götürerek kapattığımız için gururluyuz. 2024 yılında sektörümüze, ülkemize ve insanlığa fayda sağlayacak çalışmalar yapmaya devam edeceğiz" dedi. (DHA)
İlginizi Çekebilir