© Baykuş Haber

ING, canlı destek kanalının hizmet saat aralığını genişletti

DİJİTAL GÜCÜYLE FARKLI HİZMET VE HAYATIN İÇİNDE ÇÖZÜMLER GELİŞTİREN ING TÜRKİYE, DAHA KOLAY VE ZAHMETSİZ BİR BANKACILIK DENEYİMİ SUNMAK AMACIYLA ING MOBİL UYGULAMASINDAKİ HİZMETLERİNİ GELİŞTİRMEYE DEVAM EDİYOR. - ING TÜRKİYE BİREYSEL BANKACILIK GENEL MÜDÜR YARDIMCISI OZAN KIRMIZI

ING Türkiye, mobil uygulaması olan ING Mobil üzerindeki hizmetlerini daha da geliştiriyor. Banka, müşterilerine daha kolay ve hızlı bir bankacılık deneyimi sunmak için Cebimdeki Danışman ve yapay zeka INGo'daki Canlı Destek kanallarının hizmet saat aralığını genişletti.

Bu güncelleme ile müşteriler, Cebimdeki Danışman hizmeti sayesinde yatırım, sigorta, bireysel emeklilik, kredi ürünleri, Kur Korumalı TL Hesap ve emekli maaşı taşıma işlemleri gibi konularda uzmanlarla görüntülü görüşme yapabilirler. Artık bu hizmet haftanın 7 günü gece 00.00'a kadar sunuluyor.

Aynı şekilde, INGo adlı yapay zeka destekli Canlı Destek kanalı da müşterilerin her an ulaşabileceği bir hale getirildi. 600'den fazla konuda yardımcı olan bu yapay zeka, 7 gün 24 saat boyunca hizmet veriyor. Ayrıca, INGo daha fazla kişiselleştirilmiş öneriler sunma ve müşterilere önemli işlemlerini hatırlatma yeteneklerini geliştirmeyi hedefliyor.

ING Türkiye'nin Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı, bu güncellemelerin müşterilerin bankacılık işlemlerini diledikleri yerde ve zamanda yapabilme hedefine hizmet ettiğini belirtti. Ayrıca, yapay zekanın daha da proaktif bir şekilde müşterilere destek sağlamaya başlayacağını açıkladı.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER