© Baykuş Haber

Moda Çikolatacısı ülke genelinde bayilik çalışmalarına başladığını duyurdu

İSTANBUL, (DHA)-  Moda Çikolatacısı, Türkiye genelinde bayilik çalışmalarına başladığını duyurdu.  2015’ten bu yana Kadıköy’ün Moda semtinde en çok tercih edilen işletmelerden biri olduklarını belirten Moda Çikolatacısı’nın Kurucusu Selçuk Vayiç, “Son aylarda aldığımız taleplerin ardından ağımızı genişletmeye karar verdik ve bayilik çalışmalarımızı hızlandırdık. Uzun yıllardır en iyi ve kaliteli hizmeti vermek için emek veriyoruz. Markamızın bu kadar tercih edilmesinin sebebi de titiz çalışma tarzımız. 2015’te küçük bir dükkan olarak başlayan yolculuğumuza 2019’da geliştirilmiş yeni yerimizde devam ediyoruz. Yola çıkış felsefemiz ortak damak tadı ile geleneksel lezzetleri buluşturmak. Modern ortamlarda ve yöntemlerle sunduğumuz ürünlerimizin daha geniş kitlelere ulaştırabilmek için marka gücümüzü profesyonel işletmecilerle paylaşmak istiyoruz” ifadelerini kullandı.  “İLK TERCİHİMİZ İSTANBUL VE ÇEVRE İLLER”  Bayilikler için İstanbul ve çevre illeri önceliklendireceklerini belirten Vayiç, yurt dışından talepler gelmesi halinde tercihlerinin ‘master franchise’ modeli olacağını da söyleyerek, sözlerini şöyle sonlandırdı:  “Karlılığımız ciro üzerinden yüzde 70 ve net olarak yüzde 35 oranlarında. Maliyetimiz de yüzde 35 civarında. Bunları daha da yukarı çıkarmak için bizi biz yapan tüm unsurları kapsayan çalışmalar yürütüyoruz. Örneğin, yeni açılacak işletmelere fizibilite ve konsept konusunda profesyonel danışmanlık vereceğiz. Ancak, Moda Çikolatacısı bayiliği alacak olan işletmelerin çalıştırması gereken minimum personel sayısı 5 olmalı. Tabi mekanın büyüklüğüne bağlı olarak çalışacak personel sayısında artış da olabilir.”   

İSTANBUL, (DHA)-  Moda Çikolatacısı, Türkiye genelinde bayilik çalışmalarına başladığını duyurdu. 

2015'ten bu yana Kadıköy'ün Moda semtinde en çok tercih edilen işletmelerden biri olduklarını belirten Moda Çikolatacısı'nın Kurucusu Selçuk Vayiç, “Son aylarda aldığımız taleplerin ardından ağımızı genişletmeye karar verdik ve bayilik çalışmalarımızı hızlandırdık. Uzun yıllardır en iyi ve kaliteli hizmeti vermek için emek veriyoruz. Markamızın bu kadar tercih edilmesinin sebebi de titiz çalışma tarzımız. 2015'te küçük bir dükkan olarak başlayan yolculuğumuza 2019'da geliştirilmiş yeni yerimizde devam ediyoruz. Yola çıkış felsefemiz ortak damak tadı ile geleneksel lezzetleri buluşturmak. Modern ortamlarda ve yöntemlerle sunduğumuz ürünlerimizin daha geniş kitlelere ulaştırabilmek için marka gücümüzü profesyonel işletmecilerle paylaşmak istiyoruz" ifadelerini kullandı. 

“İLK TERCİHİMİZ İSTANBUL VE ÇEVRE İLLER” 

Bayilikler için İstanbul ve çevre illeri önceliklendireceklerini belirten Vayiç, yurt dışından talepler gelmesi halinde tercihlerinin ‘master franchise’ modeli olacağını da söyleyerek, sözlerini şöyle sonlandırdı: 

“Karlılığımız ciro üzerinden yüzde 70 ve net olarak yüzde 35 oranlarında. Maliyetimiz de yüzde 35 civarında. Bunları daha da yukarı çıkarmak için bizi biz yapan tüm unsurları kapsayan çalışmalar yürütüyoruz. Örneğin, yeni açılacak işletmelere fizibilite ve konsept konusunda profesyonel danışmanlık vereceğiz. Ancak, Moda Çikolatacısı bayiliği alacak olan işletmelerin çalıştırması gereken minimum personel sayısı 5 olmalı. Tabi mekanın büyüklüğüne bağlı olarak çalışacak personel sayısında artış da olabilir.” 

 

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER