© Baykuş Haber

Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi 3 ayda 61 bin 400 çağrıyı cevapladı

NİĞDE 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ, 6 MART - 5 HAZİRAN TARİHLERİ ARASINDA 61 BİN 400 KİŞİNİN ÇAĞRISINI CEVAPLANDIRDI.

Niğde'deki 112 Acil Çağrı Merkezi, 6 Mart-5 Haziran tarihleri arasında 61 bin 400 çağrıya yanıt verdi. Bu süreçte Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü İzzet Gebelek, 61 bin çağrının detayları hakkında açıklamalarda bulundu. Gebelek, bu çağrıların 500'ünün AFAD, 23 bininin sağlık, bin 300'ünün itfaiye, 3 bin 500'ünün jandarma, 100'ünün orman işletme ve 23 bininin emniyet çağrısı olduğunu ifade etti. Ayrıca Gebelek, mevsimsel değişikliklere bağlı olarak çağrıların farklılık gösterdiğini belirtirken, 112 Acil Çağrı Merkezi'ni gereksiz yere meşgul eden her bir kişiye 1.250 TL para cezası uygulandığını da ekledi. Gebelek, "Vatandaşlarımızdan ricamız, 112 Acil Çağrı Merkezi hatlarımızı gereksiz yere meşgul etmemelerini istiyoruz. Her meşgul edilişinde başka bir hastanın hakkını almış oluyor. Başka vatandaşlarımızın can ve mal kayıplarına yol açabilir” şeklinde konuştu.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER