© Baykuş Haber

SASKİ ilk 7 ayda 27 bin 359 müracaatı neticelendirdi

SASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN HAYATA GEÇİRİLEN İÇME SUYU, KANALİZASYON VE YAĞMURSUYU ÇALIŞMALARIYLA BİR YANDAN ŞEHRİN ALTYAPI PROBLEMLERİ ÇÖZÜME KAVUŞTURULURKEN BİR YANDAN DA 7 GÜN 24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET SUNAN ÇAĞRI MERKEZİ İLE ŞEBEKE ARIZALARINA ANINDA MÜDAHALE EDİLİYOR. EKİPLER, YILIN İLK 7 AYINDA 27 BİN 359 MÜRACAATI NETİCELENDİRDİ.

Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü yılın ilk 7 ayında 27 bin 359 müracaatı neticelendirdi.


SASKİ Genel Müdürlüğü içme suyu arıtma tesislerinden, şebeke hattı yenilemesine, abone işlerinden terfi merkezleri ve kanalizasyona kadar ilçelerdeki alt ve üstyapı yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. SASKİ ekipleri 7/24 esasına göre çalışarak vatandaşların talep, şikayet, ihbar ve arıza başvurularına da hızlı çözümler üretiyor.



27 bin 359 müracaat yapıldı


SASKİ ekipleri yılın ilk 7 ayında 27 bin 359 müracaatı neticelendirdi. Alo 185 SASKİ Çağrı Merkezi ile Alo 153 Kent Yönetim Merkezi‘ndeki çağrı birimine 19 bin 593’ü içme suyu, 7 bin 766’sı kanalizasyon olmak üzere toplam 27 bin 359 başvuru yapıldı.


Harekete geçen İçme Suyu Dairesi Başkanlığı, merkez ilçelerden Atakum’da 5 bin 341, İlkadım’da 5 bin 166, Canik’te 5 bin 32, Tekkeköy’de 4 bin 54 başvuru aldı. Kanalizasyon Dairesi Başkanlığına ise Atakum’da 2 bin 768, Canik 983, İlkadım 2 bin 830, Tekkeköy bin 185 müracaat yapıldı. Müracaatları anında dikkate alarak harekete geçen SASKİ ekipleri, arızaları çözüme kavuşturarak başvuru sahiplerini bilgilendirdi. 7/24 esasına göre çalışan SASKİ ekipleri vatandaşların talep, şikayet, ihbar ve arıza başvurularına da hızlı çözümler üretmeye devam ediyor.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER