Sipariş verdiği 4 bin TLlik aynayı göndermeyen kişiden şikayetçi oldu
AsayişSAMSUN’DA BİR VATANDAŞ İNTERNETTEN SİPARİŞ VERDİĞİ 4 BİN TL DEĞERİNDEKİ OTOMOBİL AYNASINI GÖNDERMEYEN FİRMADAN ŞİKAYETÇİ OLDU.
Samsun’da bir vatandaş, sosyal medya hesabı üzerinden sipariş verdiği 4 bin TL’lik otomobil aynasını göndermeyen kişiden şikayetçi oldu.
Atakum ilçesi Yalı Mahallesi’nde yaşayan Olgun Aydoğan’ın (58) park halindeki otomobilinin aynası kırıldı. İnternette ayna araştırması yapan Aydoğan, Facebook’ta kendisini Sinop Türkeli’de ’otomotiv yedek parça mağazası’ olarak gösteren kişiden 11 Mart’ta bir ayna sipariş etti. Önce 4 bin TL gönderen Aydoğan’ın bir süre sonra satış yapan kişi mesajlarına cevap vermemeye başladı. Akabinde kişi, Aydoğan’ın telefonlarını engelledi. Parasını göndermesine rağmen muhatap bulamayan ve ürünü alamayan Olgun Aydoğan, dolandırıldığını anlayınca Samsun Adliye Sarayı’na giderek suç duyurusunda bulundu.
"Yanına kar kalmasın”
Olayı anlatan Olgun Aydoğan, “Otomobilim park yerindeyken aynasını kırmışlar. İnternetten araştırma yaptım ve Facebook’ta bir hesap üzerinden sipariş verdim. Görüşmeler yaptım hem konuşmalı hem de yazışmalı. IBAN verdi bana ve ben de 4 bin TL yatırdım. ‘Kargoya verdim’ dedi. Bilgileri istedim. Sonrasında ise irtibat kesildi. Savcılığa giderek suç duyurusunda bulundum. Burada amaç verdiğim 4 bin TL değil, bu gibi insanların benim gibi insanların üzerinden kolay para kazanmalarıdır. Bunu önleyelim, sessiz kalmayalım. 1 TL de aynı, 10 bin TL de aynıdır. Bu durum bunların yanına kar kalmasın” dedi.
İlginizi Çekebilir