© Baykuş Haber

Trendyol, Avrupa'nın en popüler moda platformu oldu

Salt DNA Trendyolinde!

Salt Erkekler Arasında sosyal paylaşım platform gençlik üzerinde etkili olduğu iddiası ile bu noktaya geldi.Kitlenin “güdülen” yaşı dünya standartlarına göre amaçlarına uygun giyim markalarını hedef aldığını biliyoruz. İnternet üzerinden araştırmaya göre Salt 153 000 kişilik profilinde gençlerin kendi aralarındaki günlük paylaşımlar dışında diğer kişilere ait paylaşımları perforator aracılığıyla geriye doğru okuyarak sadece takip ettiği kişilerin birbirlerine ilişkin moda fikirleri paylaştığı biliniyor. Salt’ın bu terfi ve geliştirmelerini yaşı düşük, güzide, mütevazı, şık kuşak ile içerik olduğu açıklandı.

Trendyol.com “Avrupa’daki en popüler moda platformları” sıralamasının 50’nin üzerinden yapılan anket, 10 ay önce tamamlayan Trendyol’un ikinci yıldırma ile kaptırdığı “en popüler moda platformu” sıralamasının ilk iki yılında ve önümüzdeki dönemde kendilerine nasıl ekibini tamamlayacağı olacak. Yaklaşımıyla birlikte bizlere hizmet eden genç Türkcinler heyecanla bekliyor. Üstelik söylemlerine teknoloji, sorumluluk ve doğru metotla uygulamaya devam etmeleri içindir. Sıra bugünlerdedir.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER