© Baykuş Haber

Türk Telekom’un müşteri deneyimi performansı ödüllendirildi

İSTANBUL, (DHA) - Türk Telekom’un ‘Dönüşüm Yolunun Sonundaki Işık: Az Arıza, Bol Memnuniyet’ isimli projesi, ‘Memnun Baykuş’ kategorisinde altın ödülünün sahibi oldu.  Bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un araştırmasına göre, evde internet kategorisindeki müşteri memnuniyet performansı artan Türk Telekom’un, arıza sürecinin çözümüne yönelik aldığı aksiyonları da ödüle layık bulundu.  Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin 1 Ocak 2021- 30 Temmuz 2023 döneminde tamamlanmış araştırmaları değerlendirdiği 2023 yılı Baykuş Ödülleri’nde Türk Telekom ‘Altın Baykuş’ ödülüne layık görüldü.   Ipsos’un her çeyrek Türk Telekom adına 600 kişi ile gerçekleştirdiği araştırma sonuçlarına göre 2023’ün ikinci çeyrek sonunda ‘marka iletişimi’ ve ‘bağlantı kalitesi’ndeki memnuniyet artışı, skorların yükselmesinde en etkili başlıklar oldu. Bu başarıya ek olarak; Türk Telekom’un ev internetinde arıza yaşayan müşterilerin çözüme kavuşmasına yönelik sunduğu hizmetin ölçümlenerek, müşteri memnuniyetini arttırmak için aldığı aksiyonlar, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD), düzenlediği 2023 Baykuş Ödülleri’nde taçlandırıldı. Türk Telekom’un ‘Dönüşüm yolunun sonundaki ışık: Az Arıza, Bol Memnuniyet’ adlı memnuniyet odaklı projesi “Memnun Baykuş” kategorisinde altın ödüle layık görüldü.  MEMNUNİYETİ ARTIRMAK İÇİN ATILAN ADIMLAR ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ  Türk Telekom’un bağımsız araştırma şirketi Ipsos ile gerçekleştirdiği araştırmada, Türkiye genelinde her çeyrek sabit internette arıza kaydı açtırmış 1200 müşteri telefonla anket yöntemi (CATI) kullanılarak aranıyor. Yürütülen araştırmada, arıza kaydı açan müşteriler, kayıt açma süreci, arıza kaydı alan personel, teknik destek sağlayan personel, çözüm süreci ve kaydın açılmasından çözüme kadar geçen süre başlıkları altında yaşadıkları deneyimi değerlendiriyor. Elde edilen araştırma bulguları ışığında, müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik aksiyon alan Türk Telekom, arıza çözüm oranını artırdı. Sorunların belirlenmesi ve giderilmesine yönelik alınan somut aksiyonlarla artan memnuniyet skorları ve iyileşen müşteri deneyimi performansı, Türk Telekom’un TÜAD tarafından düzenlenen Baykuş Ödüllerinde ‘Memnun Baykuş’ kategorisinde altın ödüle layık görülmesini sağladı. 

Türk Telekom'un 'Dönüşüm Yolunun Sonundaki Işık: Az Arıza, Bol Memnuniyet' adlı projesi, 'Memnun Baykuş' kategorisinde altın ödül kazandı. Bağımsız araştırma şirketi Ipsos'un araştırmasına göre, evde internet kategorisinde müşteri memnuniyetinin artması nedeniyle Türk Telekom'un aldığı aksiyonlar ödüllendirildi. Türkiye Araştırmacılar Derneği'nin 2023 Baykuş Ödülleri'nde Türk Telekom, 'Altın Baykuş' ödülüne layık görüldü.

Ipsos'un Türk Telekom için her çeyrek gerçekleştirdiği araştırma sonuçlarına göre, 2023'ün ikinci çeyreğinde 'marka iletişimi' ve 'bağlantı kalitesi'ndeki memnuniyet artışı, skorların yükselmesine önemli katkı sağladı. Türk Telekom, ayrıca ev interneti hizmetinde arıza yaşayan müşterilere yönelik sunduğu hizmeti ölçerek, müşteri memnuniyetini artırmak için aldığı önlemlerle de ödüllendirildi.

Türk Telekom'un 'Dönüşüm Yolunun Sonundaki Işık: Az Arıza, Bol Memnuniyet' projesi, 'Memnun Baykuş' kategorisinde altın ödül kazanarak müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını taçlandırdı. Bu projenin başarısı, Türk Telekom'un müşteri deneyimini iyileştirmek için attığı somut adımların bir sonucu olarak değerlendirildi.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER