© Baykuş Haber

Türk Telekomun yenilikçi müşteri deneyimi performansı ödüllendirildi

BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA ŞİRKETİ IPSOS’UN ARAŞTIRMASINA GÖRE, EVDE İNTERNET KATEGORİSİNDEKİ MÜŞTERİ MEMNUNİYET PERFORMANSI ARTAN TÜRK TELEKOM’UN, ARIZA SÜRECİNİN ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK ALDIĞI AKSİYONLARI ÖDÜLE LAYIK BULUNDU.

Ipsos'un bağımsız araştırma sonuçlarına göre, Türk Telekom, evde internet kategorisinde müşteri memnuniyet performansını artırarak ödül kazandı. Türk Telekom, Türkiye'nin dijital dönüşümüne olan katkılarını sürdürürken, müşteri memnuniyeti alanında da olumlu sonuçlar elde ediyor. Ipsos'un Türk Telekom adına her çeyrek gerçekleştirdiği araştırmalara göre, 2023 yılının ikinci çeyreğinde "marka iletişimi" ve "bağlantı kalitesi"ndeki memnuniyet artışı, müşteri memnuniyet skorlarını olumlu etkileyen başlıklardan oldu. Türk Telekom, bu başarısını daha da taçlandırmak için ev internetinde arıza yaşayan müşterilere sunduğu hizmetin ölçümlenmesi ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla aldığı aksiyonlarla dikkat çekti.

Türkiye Araştırmacılar Derneği'nin (TÜAD) düzenlediği 2023 Baykuş Ödülleri'nde, Türk Telekom'un "Dönüşüm yolunun sonundaki ışık: Az Arıza, Bol Memnuniyet" adlı memnuniyet odaklı projesi "Memnun Baykuş" kategorisinde altın ödül kazandı.

Yapılan açıklamada, Türk Telekom'un Ipsos ile gerçekleştirdiği araştırmada, Türkiye genelinde sabit internet hizmetinde arıza kaydı açtırmış 1200 müşterinin telefonla anket yöntemi (CATI) ile değerlendirildiği belirtildi. Araştırma sonuçlarına göre, müşteri memnuniyetini artırmak için somut adımlar atan Türk Telekom, arıza çözüm oranını artırdı. Bu başarı, şirketin müşteri deneyimi performansını ve memnuniyet skorlarını artırmasına olanak sağladı ve TÜAD tarafından düzenlenen Baykuş Ödülleri'nde altın ödülle taçlandırıldı.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER