Türkiyenin en maliyetli şehir içi yollarından Kanuni Bulvarında çalışmalar hız kesmiyor
EkonomiTRABZON’DA DEVAM EDEN EN ÖNEMLİ KARAYOLU PROJELERİNDEN BİRİ OLAN KANUNİ BULVARI YOLU’NDAKİ ÇALIŞMALAR HIZLANDI. ŞEHRİN YILDIZLI MAHALLESİ İLE AKOLUK ARASINDA GEÇİŞİ SAĞLAYACAK OLAN ÇUKURÇAYIR 1 TÜNELİNDE SON RÖTUŞLAR YAPILIRKEN YOL DA YAVAŞ YAVAŞ ŞEKİLLENMEYE BAŞLADI.
Trabzon'da önemli bir karayolu projesi olan Kanuni Bulvarı Yolu'ndaki çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Şehrin Yıldızlı Mahallesi ile Akoluk arasındaki Çukurçayır 1 Tüneli'nde son detaylar üzerinde çalışılırken, yolun şekli de giderek belirginleşiyor. Tünelin asfaltlama çalışmaları son aşamaya yaklaşırken, ışıklandırma çalışmalarının başlayacağı bildirildi.
Türkiye'nin en maliyetli şehir içi yollarından biri olarak kabul edilen Trabzon'daki Kanuni Bulvarı, toplamda 28 kilometrelik bir güzergahta inşa ediliyor. Projenin büyük bir kısmı tamamlanmış durumda ve Yıldızlı Kavşağı'ndan başlayarak Akyazı, Beşirli, Karşıyaka, Aydınlıkevler, Erdoğdu, Bahçecik, Yenicuma, Esentepe, Boztepe ve Çukurçayır bölgelerini birbirine bağlayacak.
Bu proje, Trabzon şehir içi trafiğindeki yoğunluğun çözümüne katkı sağlamayı hedefliyor. Toplamda 28 kilometre uzunluğa sahip olan bu yolun 24 kilometresi ana yolken, 4.5 kilometresi stadyum bağlantı yollarını içeriyor. Ayrıca, projeye 18 kilometrelik kavşak kolları ve 17 kilometrelik imar bağlantı yolları da dahil edilmiş durumda.
Yenicuma-2 Kavşağı ile Çukurçayır Kavşağı arasındaki 4 kilometrelik kesimde ve Değirmendere bağlantısındaki 1 kilometrelik bölümde çalışmalar devam ediyor. Bu kesimde Yenicuma-2 Kavşağı'nın A Köprüsü inşaatı devam ederken, B Köprüsü üstyapı seviyesinde tamamlanmış durumda. Boztepe Tüneli'nde üstyapı çalışmaları sürerken, Mısırlı Aç-Kapa Tüneli'nde fore kazık imalatları tamamlanmış durumda. Ayrıca, Çukurçayır-1 Tüneli'nde nihai beton işleri, Çukurçayır Kavşağı'nda menfez inşaatları ve Değirmendere Bağlantı Yolu'nda toprak işleri ve altgeçit köprüsü inşaatları devam etmektedir.
İlginizi Çekebilir