© Baykuş Haber

Workup Gamingin ilk dönemi 11 girişimle başlıyor

TÜRKİYE İŞ BANKASI’NIN, OYUN DİKEYİNDEKİ STARTUPLARIN ÖLÇEKLENMESİNE, HIZLANMASINA, YATIRIMA ERİŞİMİNE VE GÖRÜNÜRLÜĞÜNE KATKI SAĞLAYACAK YENİ PROGRAMI İÇİN SEÇİLEN GİRİŞİMLER BELLİ OLDU.

Türkiye İş Bankası, girişimcilere destek vermek amacıyla faaliyet gösteren Workup Girişimcilik Programı kapsamında oyun dikeyinde yeni bir program başlattı. Bu programa seçilen 11 oyun stüdyosu ve startup, özellikle eğitim amaçlı oyun üretimine odaklanacak. Program, Türkiye Bilişim Vakfı, Boğaziçi Ventures, Joy Game ve Dojo Talent işbirliğiyle hayata geçirildi ve oyun sektöründeki yeni başarılı girişimleri keşfetmeyi, eğitici oyunlar ile geleceğin yetkinliklerinin kazanımını hızlandırmayı hedefliyor. Program, 6 aylık bir süre boyunca oyun geliştiricilere çok yönlü destek sunacak, aynı zamanda bir eğitim oyunları topluluğu oluşturmayı amaçlıyor. Programın seçilen 11 girişimi arasında, çocuklar için eğitici oyunlar üreten Kidlab, yenilikçi mekaniklere sahip casual oyunlar geliştiren Compactive, yapay zeka temelli eğitici oyunlar üreten Hyperactive, strateji ve simülasyon oyunlarına odaklanan Yuyuto, hybrid casual oyunlar üreten Funrika, Montessori Pedagojisini çocuklara ulaştırmayı hedefleyen Piagmo, öğrenme araçları geliştiren Tunga Games, çocuklar için eğitici konsol oyunları üreten Pangea VR, fiziksel oyunlar üreten Eğitsel Oyunlar Akademisi, okul müfredatını mobil uygulamalarla oyunlaştıran Mind Maze Games ve sosyal etkileşim odaklı oyunlar geliştiren Gamester gibi çeşitli oyun stüdyoları ve girişimleri bulunuyor. Program hakkında daha fazla bilgiye workupgaming.ist adresinden ulaşmak mümkün.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER