Yeşil Fenomen Pazarlama
Bilim ve teknolojiESOGÜ TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRETİM ÜYESİ DOÇ. DR. İLKER KILIÇ;
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. İlker Kılıç, sosyal medya kullanımının, içerik üretiminin ve fenomen takibinin bilinçli yapılmasının oldukça önemli olduğunun belirterek, “Sosyal medyada gördüğümüz içerikler, bizim davranışımızın bir belirleyicisidir” dedi.
Kılıç, ’Yeşil Fenomen Pazarlama’ kavramını anlattı. Popülerliğini giderek artıran sosyal medya kullanımında ve fenomen (etkileyen/etkileşimde bulunan) takibinde güvenirlik ve arka plan takibinin önemli olduğunu belirten İlker Kılıç, bu yapılanmanın toplum yararına da kullanılabileceğini söyledi. Fenomen ve sosyal medya pazarlaması bağlamında “Yeşil Fenomen Pazarlama” adıyla yeni bir kavram ileri sürdüklerini belirten Doç. Dr. İlker Kılıç, sürdürülebilir paylaşımlar yapmanın önemini anlattı. Kılıç, vegan yiyecek tüketiminden karbon ayak izine dikkat etmeye uzanan geniş yelpazede vurgulanan sürdürülebilirliğin temel amacının bireyleri ve toplumu sürdürülebilir yaşam tarzına teşvik etmek olduğunu, bu bağlamda sosyal medya kullanımının, içerik üretiminin ve fenomen takibinin bilinçli yapılmasının oldukça önemli olduğunun altını çizdi ve “Sosyal medyada gördüğümüz içerikler, bizim davranışımızın bir belirleyicisidir” diye konuştu.
İlginizi Çekebilir