Aydın'da, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nde çalışan Çağrı Alıcı ve Çağrı Yönlendirici personele, Mayıs ayının ikinci döneminde hizmet içi eğitim verildi. Eğitimler, Acil Çağrı Hizmetlerinin etkili, verimli, kesintisiz ve koordineli bir şekilde yürütülebilmesini sağlamak amacıyla düzenlendi. İki hafta süren eğitimler kapsamında birçok farklı konuda eğitimler verildi.
Eğitimlerde, Prof. Dr. Hacer Harlak ve Arş. Gör. Begüm Açık Yavuz tarafından "İnsan İlişkileri ve İletişim Teknikleri", Doç. Dr. Tuncay Saygın tarafından "Etkili ve Güzel Konuşma Teknikleri", Doç. Dr. Cennet Şafak Öztürk ve Arş. Gör. Merve Demir tarafından "Problem Belirleme ve Çözme Teknikleri ile Stres Yönetimi", Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öner tarafından "Mağdur Psikolojisi", Dr. Öğr. Üyesi Fulya Torun tarafından "Bilgi Gizliliği ve Güvenliği", Dr. Öğr. Üyesi Büşra Şahin tarafından "İlk ve Acil Yardım Eğitimi", Öğr. Gör. Sait Paşa tarafından "Temel Hukuk", Öğr. Gör. Mehmet Atik tarafından "Grup Çalışması", Öğr. Gör. Berkin Hanaylı tarafından "Çağrı Alma, Analiz ve İşlem Basamakları", Arş. Gör. Kudret Akın Toker tarafından "Halkla İlişkiler ve Mesleki Gelişim" konularında bilgilendirme yapıldı.
Katılımcılar, eğitimlerin iki farklı grupta gerçekleştirildiğini ve oldukça faydalı ve verimli geçtiğini ifade ettiler. Bu eğitimlerin, Acil Çağrı Merkezi personelinin görevlerini daha etkili bir şekilde yerine getirmelerine katkı sağladığı belirtildi.
112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarına hizmet içi eğitim
AYDIN’DA, MAYIS AYININ İKİNCİ DÖNEMİNDE, 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ’NDE ÇAĞRI ALICI VE ÇAĞRI YÖNLENDİRİCİ OLARAK GÖREV YAPAN PERSONELE HİZMET İÇİ EĞİTİM VERİLDİ.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.