Ülke genelinde yaygınlaşan 112 Acil Çağrı Merkezleri, yerli ve milli yazılıma geçiş yaparak büyük bir dönüşüm yaşadı. Bu yerli ve milli yazılımın kullanılmasıyla birlikte, 112 Acil Çağrı Merkezlerinde yeni nesil 112 sistemi hakkında çağrı merkezi personeli bilgilendirme çalışmaları hız kazandı. Muğla Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya liderliğinde, Emniyet, Jandarma ve Sahil Güvenlik birimlerinde görevli çağrı yönlendirici personel ile çağrı alıcı grup sorumlusu personel, yeni nesil 112 sistemi hakkında bilgi paylaşımında bulunmak üzere bir araya geldi. Bu toplantılarda, çağrı süreçlerinin daha iyi yönetilmesi ve sürelerin daha etkin bir şekilde düzenlenmesi gibi konular ele alındı. Bu sayede, 112 Acil Çağrı Merkezleri daha hızlı ve etkili bir şekilde çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor.
112 Acil Çağrı Merkezlerine yerli ve milli yazılım
ÜLKE GENELİNDE YAYGINLAŞTIRILAN 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZLERİ TARAFINDAN KULLANILAN YAZILIM YERLİ VE MİLLİ YAZILIMA GEÇTİ.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Toprak altında kalan 2 bin yıllık su kemerleri gün yüzüne çıkartılıyor
- Yarım asırlık kuaför Edirnenin ilk kadın ahisi seçildi
- Başkan Büyükkılıç: “Kayserimizi tanıtma çabalarımızı başka türlü yorumlayanları vatandaşımızın vicdanına bırakıyoruz”
- Kapaklıda 35 öğrenciye trafik ile ilgili eğitim verildi
- Montana Belediyesi heyeti Başkan Tutdereyi ziyaret etti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.