Wellbees tarafından dördüncü kez düzenlenen global adım yarışması Wellbees Challenge, 61 ülkede faaliyet gösteren 46 şirketten 2 bin 442 çalışanın katılımıyla gerçekleşti. Toplamda 368,9 milyon adım atılan yarışmanın sonuçları açıklandı.
Wellbees Challenge, bu yıl ilk kez düzenlendi ve katılımcılar 61 farklı ülkeden gelerek 46 şirketi temsil etti. Toplamda 2 bin 442 çalışan, yarışmanın 21 günlük süresince 368 milyon 999 bin adım atarak belirlenen toplam adım hedefini aştı.
Bu yarışmada, şirketlerin belirlediği adım hedeflerine en hızlı ulaşan şirket ise Birleşik Arap Emirlikleri merkezli RAK Ceramics oldu.
Yarışmanın önceki sürümlerinde adımların sosyal iyiliğe dönüştüğü bir model izlenirken, bu yıl ise katılımcı şirketlerin adım hedeflerine ulaşma durumuna bakılmaksızın Wellbees tarafından tüm şirketler adına bağışta bulunuldu. Toplamda 225 bin TL değerindeki bağış, UNICEF Türkiye Milli Komitesi aracılığıyla deprem bölgesindeki çalışmaları desteklemek amacıyla kullanılacak.
Wellbees CEO’su Melis Abacıoğlu, yarışmanın çalışanların hem fiziksel hem de psikolojik sağlığına katkı sağladığını ve aynı zamanda sosyal bir iyilik hareketinin bir parçası olduklarını vurguladı. Ayrıca, deprem bölgesindeki çalışanlara psikolojik destek sağlama ve UNICEF'in çalışmalarını destekleme konularında da katkıda bulunduklarını belirtti.
369 milyon adım atıldı
Yeni nesil çalışan esenliği platformu Wellbees tarafından dördüncü kez düzenlenen global adım yarışması Wellbees Challenge tamamlandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.