İstanbul
06 Ekim, 2024, Pazar
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Acil Çağrı Merkezinin hizmet kalitesi yükseliyor

Acil Çağrı Merkezinin hizmet kalitesi yükseliyor
AYDIN (İHA) - AYDIN 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ’NDE GÖREVLİ PERSONELLERE TEMEL ACİL ÇAĞRI KARŞILAMA EĞİTİMİ VERİLDİ.

Aydın 112 Acil Çağrı Merkezi’nde görevli personellere Temel Acil Çağrı Karşılama eğitimi verildi.



Aydın genelinde 2021 yılından bu yana tüm acil çağrıların tek numara altında toplanmasına imkan sağlayan olan 112 Acil Çağrı Merkezi’nde vatandaşlara daha iyi hizmet verilebilmesi adına gerçekleştirilen hizmet içi eğitimler aralıksız devam ediyor. Bu çerçevede merkezde görev yapan çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personellerine yönelik Temel Acil Çağrı Karşılama eğitimi verildi. 4 gün sürecek eğitimlerin ardından görevli personellerin acil yardıma ihtiyaç duyan vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmesi ve çağrı alma standartlarının kalitesinin artırılması hedefleniyor.



Konu ile ilgili Acil Çağrı Merkezi’nden yapılan paylaşımda “Acil Çağrı Merkezi’mizde çağrı alma standartlarının ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla Çağrı Karşılayıcı ve Çağrı Yönlendirici personele yönelik olarak 25-29 Eylül 2023 tarihleri arasında planlanan Temel Acil Çağrı Karşılama eğitimi verilmeye başlanmıştır” ifadeleri yer aldı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!