İstanbul
22 Eylül, 2024, Pazar
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Çağrı merkezi hizmetleri öğrencilerine iletişim becerilerinde eğitimi

Çağrı merkezi hizmetleri öğrencilerine iletişim becerilerinde eğitimi
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU TARAFINDAN, ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK DÜZENLENEN “İLETİŞİM BECERİLERİNDE DRAMA” ADLI ETKİNLİK GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu tarafından, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerine yönelik düzenlenen “İletişim Becerilerinde Drama” adlı etkinlik gerçekleştirildi.


Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Başkanı Öğretim Görevlisi Dr. Özge Akşehirli koordinatörlüğünde, Drama Eğitmeni Hülya Nigar Atar tarafından, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri için gerçekleştirilen etkinlik, iletişimin temeli olan tanışma oyunları ile başladı. Etkinliğin devamında ise öğrencilerin mesleklerine yönelik ikili canlandırma çalışmaları yapıldı. Bu çalışmalar ile öğrencilerin meslek hayatlarına ilişkin küçük provalar yapması sağlandı. Etkinliğin son kısmında, yapılan çalışmaların kazanımları öğrenciler ile birlikte değerlendirildi ve öğrencilerin olumlu görüşleriyle etkinlik son buldu.


Etkinliğin ardından, Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğretim Üyesi İbrahim Külünk, Eğitmen Hülya Nigar Atar’a teşekkür belgesi takdim etti.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!