İSTANBUL, (DHA) - 100 ülkede 500'ü aşkın offline mağazası ve online satış kanallarıyla faaliyetlerine devam eden DeFacto, Hint Okyanusu'nda yer alan Mauritius Adası'nda yeni mağazasını açtığını duyurdu. 5 kıtada ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunan marka, Tribeca AVM içerisinde 630 metrekarelik iki katlı mağazası ile hizmet verecek.
DeFacto'nun mağaza yatırımlarına eklediği son ülke, Hint Okyanusu'nda yer alan Mauritius Adası oldu. 'Ulaşılabilir Moda' vizyonu ile globalleşme hedefleri doğrultusunda stratejik adımlar atmaya devam eden marka, kadın, erkek, çocuk ve bebek ürünlerinin yer aldığı mağazada toplamda 17 bin ürünü Mauritius halkına sunulacak.
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.