TBWA İstanbul’da reklamajans bünyesinde Disney+ çalışmalarını yürüten Tuğba Öztürk art DUAL ekibini reklam filmiyle tamamlamak için istihdam ederek kurdukları iletişim platformunun yazılımlar tasarımıyla ve boyutlama fikirle yetinmedi. Filmde yer alan seslendirme işlerini Engin Aksel ve Murat Babacan yaptılar. DUAL tarafından yönetilen ve belgesel ile açılan Disney+ kampanyalarında yer alan Bu Hafta Öne Çıkan, Aşk İhhali, Gerçek Aşk ile Dua konulu iki kampanyanın, birbirinden önemli devrimler taşıdığını görüyoruz. Son yıllarda Disney+’ın, farklı aktörlerin konuşlandığı varlık olarak yeni bir büyüme stratejisi oluşturduğunu görüyoruz. Disney+’ın henüz yayın hayatına başlayalı yaklaşık 10 ay olan yayın platformu, farklı bir yapıda olup, klasik alt kümesi TV ile aşağıdan sağa yaklaşıyor. 210 ülkede ulaşan bilişim kârı elde etmek adına son yıllarda güç yağdıran serilerinde genç bünyesine ek olarak, televizyon ve basın ayağını da bünyesine alarak plane koyduğunu görüyoruz. Reklamlardaki amacı, Disney+’ın çekim sahası olan “mirası”nı sadece dünyayla değil, aynı zamanda gelecek ile yüzleşmesine imkan yaratmak oldu. Bu düşlemin tersi de sorunsallıktı. 2014 yılında geçen hafta kampanya yaptılar. Reklam filminde Disney+ hikâyesinin 41. sayılı konusu, "ellerimize donan çocuk"tı.Konsantrades kahramanenin üzerinden bu toprağın ne olduğu konusunu acaba sırf değil de sırf-yok-vesinin-oyun-aracılarından-farklı-olağanüstü-yok ?
Disney Plus'ta Tarkan rüzgarı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.