Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı olan Gaziantep Ulaşım ve Bilişim Hizmetleri (Gaziulaş), güncellenen hizmet altyapısı ve yeni çalışma politikalarıyla geçmiş yıllara göre şikayetlerde yüzde 50'ye varan azalmayı başardı. Sürdürülebilir politikalar ve teknolojiye yapılan yatırımlar sayesinde Gaziantep'in toplu ulaşımında Gaziulaş, hizmetlerini devam ettiriyor. Bünyesinde binlerce çalışanı bulunduran Gaziulaş, son yatırımların ardından şikayet oranlarında bir yılda yüzde 52'lik düşüş yaşadı. 2022 yılında başlattığı Müşteri İlişkileri Yönetimi alt yapısı sayesinde son bir yılda 100 binden fazla vatandaşa hizmet verdi ve bu hizmetlerin yüzde 95'inde sorunlar hızla çözüme kavuşturuldu. Gaziulaş, Gaziantep'in toplu taşıma sorunlarını çözmek ve vatandaşların taleplerini dinlemek amacıyla haftanın 7 günü, 24 saat boyunca ulaşılabilir durumda bulunuyor.
Gaziantep ulaşım yatırımları vatandaşların memnuniyeti arttırdı
GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NE BAĞLI GAZİANTEP ULAŞIM VE BİLİŞİM HİZMETLERİ (GAZİULAŞ), YENİLENEN HİZMET ALTYAPISI VE ÇALIŞMA POLİTİKASIYLA GEÇMİŞ YILLARA GÖRE GELEN ŞİKAYETLERDE YARI YARIYA AZALMA YAŞADI.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Polisin dikkati ırmak yatağına düşen şahsı kurtardı
- Kütahya Belediyesi Kasım Ayı Meclis Toplantısı yapıldı
- Ağrıda vatandaşlara siber güvenlik eğitimi verildi
- Karamanda otobüsü sollamak isteyen otomobil refüjdeki ağaçlara çarptı: 2si çocuk 4 yaralı
- İzmirde yürekleri yakan facia: Yangında 5 çocuk hayatını kaybetti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.