İstanbul
25 Eylül, 2024, Çarşamba
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Harvardlı gençler, Biletinial için özel proje geliştirdi

Harvardlı gençler, Biletinial için özel proje geliştirdi
HARVARDLI GENÇLER, BİLETİNİAL İÇİN ÖZEL PROJE GELİŞTİRDİ

Biletinial, Harvard Business School'un Field Immersion Projesi kapsamında dünya genelinden seçilen 171 iş ortağından biri olarak seçildi. Harvard Business School'da yüksek lisans eğitimi gören öğrenciler, Biletinial ile birlikte sahada ve ofiste çalışarak özel bir proje geliştirdi.

Türkiye'nin uluslararası platformdaki tek biletleme şirketi olan Biletinial, Harvard Business School'un Field Immersion Projesi kapsamında seçilen 12 Türk şirketinden biri oldu. Proje kapsamında Harvard Business School ekibi Türkiye'ye gelerek seçilen şirketlerle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirdi. Bu sürecin ardından Biletinial için geliştirilen projeler, şirketin üst yönetimine sunuldu.

Biletinial CEO'su Ulaş Uslu, Harvard Üniversitesi'nin iş ortağı olarak seçildiklerini ve sinema ve etkinlik sektörünü ileriye taşıyacak bir iş birliği gerçekleştirdiklerini belirtti. Proje kapsamında İstanbul ve Bursa'da saha çalışmaları yapıldığını ve HBS öğrencileri tarafından 20-40 yaş arası kişilere yönelik sorular sorulduğunu ifade etti. Proje sonucunda elde edilen sonuçların Biletinial'ın sektördeki yenilikçi yaklaşımıyla birleştirilerek kullanıcı deneyimini geliştireceğini vurguladı.

Uslu ayrıca, Harvard Business School ekibinin geliştirdiği projeyi sinema işletmecileriyle paylaşarak sektöre katkı sağlayacaklarını belirtti.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!