Türkiye'nin önde gelen karayolu seyahat markası Kâmil Koç, Brandverse Awards'ta başarılı çalışmaları sayesinde ödül kazandı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen bu organizasyon, dijital platformlardaki en başarılı marka ve projeleri ödüllendiriyor.
Brandverse Awards'ta özellikle veri odaklı değerlendirme yapıldı ve markaların dijital kampanya ve iletişim faaliyetleri Deloitte Türkiye tarafından titizlikle incelendi. Kâmil Koç, 2023 yılında Karayolları Ulaşım kategorisinde 'Bronz' ödülün sahibi oldu.
Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, bu ödülün kendileri için anlamlı olduğunu ve teknoloji ile dijitalleşmeyi önemsediklerini belirtti. Kâmil Koç, FlixBus gibi iş ortaklarıyla birlikte teknoloji ve dijitalleşme sayesinde seyahat deneyimini daha iyi hale getirmeye çalıştıklarını vurguladı. Özellikle sosyal medyada aktif bir şekilde faaliyet gösterdiklerini ve yolcuların dijital uygulamalarını kullanarak bilet alabildiklerini, çalışmalarını takip edebildiklerini ve geri bildirimde bulunabildiklerini söyledi.
Kâmil Koç, bu ödülün gelecekteki yenilikler için de bir motivasyon kaynağı olduğunu ifade etti.
Kâmil Koça sosyal medyanın ‘Enleri ödülü
TÜRKİYE’NİN EN ÇOK TERCİH EDİLEN KÖKLÜ KARAYOLU SEYAHAT MARKASI KÂMİL KOÇ, DİJİTALDEKİ EN BAŞARILI MARKA VE PROJELERİN ÖDÜLLENDİRİLDİĞİ BRANDVERSE AWARDS’TAN ÖDÜL ALDI.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.