Enerjiyi etkin kullanarak, çevreye duyarlı, inovatif, kesintisiz ve kaliteli hizmet vererek müşteri memnuniyetinde sürekliliği sağlama misyonu ile hizmet veren Aras Elektrik, ortalama kesintisi sıklığını (OKSIK) ve süresini (OKSÜRE) ciddi oranda düşürdü.
Gelişmiş dağıtım alt yapılarıyla her yıl bir önceki yıldan daha kaliteli ve kesintisiz hizmet verdiklerini belirten Sistem İşletme Koordinatörü Muharrem Kalkan: “Son teknolojiye sahip Uzaktan Kontrol ve Veri İzleme (SCADA) sistemimiz ve saha uygulamalarımızla ortalama kesinti süresi ve sıkılığı parametrelerini büyük oranda azaltmayı başardık. Bu doğrultuda kesinti yönetimi süreçlerini, kesinti sürelerini minimize edecek şekilde çalışmalar yapıyor, sistemin iyileştirilmesi adına faaliyetlerimizi sürekli yeniliyoruz. Müşteri memnuniyeti ile tedarik sürekliliğini daha iyi hale getirmek ve gelişmiş dağıtım otomasyon sistemleri ile de öngördüğümüz iyileştirmeler üzerinden ilerliyoruz.” dedi.
%40 Oranında İyileşme Sağladık
Kesinti süresi ve sıkılığını azaltmak için şebekedeki gerekli yenileme, güçlendirmelerin yapıldığını belirten Şebeke Yönetim Müdürü Fatih Koçer: “Ortalama kesinti süresi (OKSÜRE) ve ortalama kesinti sıklığı endeksinde (OKSIK) ciddi bir iyileşme gerçekleştirdik. 2021 yılından bu yana her yıl bir önceki yıldan daha iyi seviyede olan bu oran, 2023 yılı temmuz ayı sonu itibariyle %40 oranına kadar düşmesiyle ciddi bir ivme yakaladık. Bu iyileşmeyi, ilerleyen süreçte daha iyi seviyelere getireceğiz. Sistem İşletme Koordinatörlüğümüzce aylık bazda müşteri taleplerini inceliyor, gelen tüm ihbarları anında değerlendirerek, teknik destek ile sahada kesintisiz enerjiyi sağlamak adına var gücümüzle çalışıyoruz.” ifadelerini kullandı.
Kesintiden Daha Az Abone Etkileniyor
Kullanılan sistemler sayesinde sadece kesinti sürelerini kısaltmakla kalmayıp, kesintiden etkilenen abone sayısını da aşağıya çektiklerini vurgulayan Koçer: "Bu sistemle aynı zamanda, kesintilerin etki alanlarını da azalttık. Bu sayede elektrik kesintilerinden etkilenen müşteri sayısında ciddi düşüş gerçekleştirdik. 14 farklı iletişim kanalı üzerinden bizlere ulaşan müşterilerimizin taleplerine anında müdahale ederek, onlara kesintisiz enerji sunmayı amaçlıyoruz.” dedi.
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.