İstanbul
28 Kasım, 2024, Perşembe
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Kiğılıya Erkek Giyim kategorisinde ‘1 Numaralı Marka ödülü

Kiğılıya Erkek Giyim kategorisinde ‘1 Numaralı Marka ödülü
ERKEK GİYİM MARKASI KİĞILI, ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ VE YATIRIMCILARI DERNEĞİ’NİN (AYD) HER YIL DÜZENLEDİĞİ VE BU SENE 14.’SÜ GERÇEKLEŞTİRİLEN ‘AVM’LERDE EN BEĞENİLEN VE TERCİH EDİLEN PERAKENDE MARKALARI’ ARAŞTIRMASINDA, ‘ERKEK GİYİM’ KATEGORİSİNDE 10’UNCU KEZ ‘1 NUMARALI MARKA’ ÖDÜLÜNÜN SAHİBİ OLDU. KİĞILI YÖNETİM KURULU BAŞKANI ABDULLAH KİĞILI İLE KİĞILI YÖNETİM KURULU BAŞKAN YARDIMCISI HİLAL SUERDEM’İN DE KATILDIĞI TÖRENDE AYD BAŞKAN YARDIMCISI NURİ ŞAPKACI, ÖDÜLÜ KİĞILI CEO’SU SENA SUERDEM’E TAKDİM ETTİ.

Erkek giyim markası Kiğılı, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin (AYD) her yıl düzenlediği ve bu sene 14.’sü gerçekleştirilen ‘AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları’ araştırmasında, ‘Erkek Giyim’ kategorisinde 10’uncu kez ‘1 Numaralı Marka’ ödülünün sahibi oldu.



Erkek giyiminin önde gelen markalarından Kiğılı, AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları AKADEMETRE Türkiye ödüllerinde ‘Erkek giyim’ kategorisinde 1 Numaralı Marka ödülünü 10’uncu kez almaya hak kazandı. Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı ile Kiğılı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem’in de katıldığı törende AYD Başkan Yardımcısı Nuri Şapkacı, ödülü Kiğılı CEO’su Sena Suerdem’e takdim etti.



“Alışveriş merkezlerindeki varlığımızı daha da güçlendireceğiz”


Ödülle ilgili açıklama yapan Kiğılı CEO’su Sena Suerdem, "Bu ödülü almak, Kiğılı olarak erkek giyim kategorisinde müşterilerimizin güvenini kazanmamızın ve tercih edilmemizin bir yansımasıdır. 10’uncu kez ‘1 Numaralı Marka’ seçilmek, bizim için büyük bir gurur kaynağıdır. Müşterilerimizin tercih ettiği ve beğendiği bir marka olarak bu ödülü almak, alışveriş merkezlerindeki mağazalarımızın ve çalışanlarımızın sunduğu benzersiz deneyimle de doğrudan bağlantılıdır. Bu ödül, müşterilerimize en iyi deneyimi sunma misyonumuzun bir göstergesi olarak, perakende sektörü içindeki iş birliklerimizi ve alışveriş merkezlerindeki varlığımızı daha da güçlendirmemiz için bize ilham vermektedir.


Müşteri memnuniyetini odak noktamız olarak benimseyerek, kaliteli ürünlerimizle ve yenilikçi tasarımlarımızla müşterilerimize en iyi deneyimi sunmaya devam edeceğiz. Müşterilerimize teşekkür ederiz, onların desteği olmadan bu başarı mümkün olmazdı” dedi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!