İstanbul
04 Ocak, 2025, Cumartesi
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Köfteci Yusuf, bir yılda 240 milyon kez tercih edildi

Köfteci Yusuf, bir yılda 240 milyon kez tercih edildi
TÜRKİYE GENELİNDE 300’E YAKIN ŞUBESİNDE 240 MİLYON KEZ MİSAFİRLERİNE HİZMET SUNAN KÖFTECİ YUSUF, 2025 YILI HEDEFİNİ 400 MİLYONA ÇIKARIRKEN, ŞUBE SAYISINI VE İSTİHDAMINI ARTTIRMAYI HEDEFLİYOR.

Türkiye genelinde 300’e yakın şubesinde 240 milyon kez misafirlerine hizmet sunan Köfteci Yusuf, 2025 yılı hedefini 400 milyona çıkarırken, şube sayısını ve istihdamını arttırmayı hedefliyor.



2024 yılı boyunca, genişleyen şube ağı ile müşteri memnuniyetine odaklanan hizmet anlayışıyla Köfteci Yusuf, Türkiye’nin dört bir yanında misafirlerini ağırladı. Siparişlerde Türkiye nüfusunu rakamsal olarak 3’e katlayan marka, sadece restoran hizmetiyle değil aynı zamanda paket servis ve Hesaplı Kasap markasıyla satışa sunduğu çiğ ürün seçenekleriyle de misafirlerine lezzetli ve hızlı çözümler sunuyor. Firmanın farklı şehirlerde açtığı yeni şubeler aynı zamanda istihdama katkı sağlarken, markanın güçlü lojistik ağı ile ürünler uygun fiyatlarla misafirleriyle buluştu.



Köfteci Yusuf’un 2025 yılı hedefi 400 milyon


2025 yılına ilişkin hedeflerini açıklayan Köfteci Yusuf, sipariş sayısını 400 milyona çıkarmayı planlıyor. Hizmet kalitesi ve uygun fiyat anlayışını bir firma kültürü olarak benimseyen markanın tüm zorluklara rağmen büyümeye devam ettiği belirtildi.



Açıklamaya göre, Türkiye’nin farklı bölgelerinde yeni yatırımlarını sürdüren Köfteci Yusuf, mevcut şubelerini de iyileştirmeyi sürdürüyor. İstihdam olanaklarıyla binlerce kişiye istihdam sağlayan marka aynı zamanda aracısız sistemle besicilerin yanında olmaya devam ediyor. 2025 yılında da kaliteli ürünleri daha çok kişiye ulaştırmak adına yeni yatırımlara odaklanan marka; müşteri deneyimini iyileştirmek adına dijital çözümler, çeşitli menü seçenekleri ve hızlı sipariş sistemleri gibi birçok konuda yatırımlarına devam edecek. Sadece yeni yatırımlarla değil aynı zamanda ekip eğitimlerine ve müşteri geri dönüşlerine büyük önem veren marka, sektördeki yerini her geçen yıl daha da sağlamlaştırıyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!