Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen Brandverse Awards Ödül Töreni'nde, Pazarlama ve İletişim projelerinin ödüllendirildiği bir etkinlikte Petrol Ofisi, büyük bir başarı elde etti. Şirket, toplamda 5 ödül kazandı ve farklı kategorilerde ödüllendirildi.
Petrol Ofisi, "Akaryakıt" kategorisinde Altın ödül alarak öne çıktı. Ayrıca, "Seri Filmler" ve "Diğer Sektörler" kategorilerinde iki Bronz ödül kazandı. Özel günler için Sunay Akın ile iş birliği yaparak hayata geçirdiği "18 Mart İnsanlığın Zaferi" projesiyle Sosyal Medya ve Dijital Ana Bölümü "Küçük Bütçeli Büyük İşler" kategorisinde Bronz ödül kazandı. Petrol Ofisi'nin Sosyal Lig ise "Mobil Uygulama" kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu.
Petrol Ofisi Grubu CMO’su Sinan Seha Türkseven, bu başarıdan büyük bir gurur duyduklarını ve markalarının sosyal medya liderliğini sürdürdüğünü belirtti. Türkseven, ödülleri kazanmalarında emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarına ve ajanslarına teşekkür etti.
Petrol Ofisine Brandverse Awardsta 5 ödül birden
ESKİ VE YENİ NESİL TÜM PAZARLAMA, İLETİŞİM VE REKLAM ÇALIŞMALARI İLE MARKALARIN DÜNYASINA 360 DERECE KAPSAYICI BİR BAKIŞ SUNAN PAZARLAMA VE İLETİŞİM PROJELERİNİN ÖDÜLLENDİRİLDİĞİ BRANDVERSE AWARDS’TA PETROL OFİSİ, 5 AYRI KATEGORİDE TOPLAM 5 ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ. - PETROL OFİSİ GRUBU CMO’SU SİNAN SEHA TÜRKSEVEN
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Ankarada seyir halindeki tırın dorsesi ayrıldı
- İsrailden son dakika Lübnan açıklaması: “Hizbullaha karşı sınırlı kara operasyonu başlatıldı”
- Sarıyerde alkollü sürücünün kullandığı araç refüje girdi: 2 yaralı
- İzmirde kaza sonrası yanan otomobilin sürücüsü öldü
- Burak Yılmaz: Kan değişikliği ile takıma yararlı olabilirim”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.