2020 yılında Ankara'dan satın aldığı Citroen C5 1.5 130 beygir dizel SUV otomobilinde 3 ay sonra başlayan boya atmaya dair yaşadığı sorunla mücadele eden emekli vatandaş, firmanın mağduriyetini gidermesini talep ediyor.
Emekli Gültekin Akbaş, otomobilinin ilk zamanlarında sorunsuz olduğunu ancak kısa bir süre sonra boyanın atmaya başladığını fark etti. Bu sorunu servise ileten Akbaş, servis tarafından ilk başta sorunun kuş pisliği ve taş sıçraması olduğu şeklinde yanıt aldığını belirtti. Ancak daha sonra fabrika hatası olduğu kabul edildi ve aracı boyadılar. Akbaş, bu süreçte 20 ay boyunca mağduriyetini gidermek için iletişim kuramadığını ve bir muhatap bulamadığını ifade etti.
Gültekin Akbaş, yetkililerin kendisiyle iletişime geçerek sorunlarını çözmesini talep ediyor ve bu konuda her türlü anlaşmaya hazır olduğunu belirtiyor. Aynı zamanda, aracını görmelerini ve iletişim kurmalarını beklediğini vurguluyor. Akbaş, aracını çok sevdiğini ancak yaşadığı sıkıntılar nedeniyle zorluklar yaşadığını da dile getiriyor.
Sıfır aldığı araç başına bela oldu, 20 aydır muhatap bulamıyor
ANKARA'DAN SIFIR ALDIĞI SUV TİPİ OTOMOBİLDE 3 AY SONRA BOYA ATMA SORUNU YAŞAYAN EMEKLİ VATANDAŞ, FİRMANIN MAĞDURİYETİNİ GİDERMESİNİ İSTİYOR.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kütahyada 20nci defa açılan Antika Pazarını yaklaşık 250 bin kişi ziyaret etti
- Lastikçilerin değişim sezonu hazırlığı başladı
- GastroANTEP bu yıl da gastronomi ve sanatın buluşma noktası oldu
- İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan: “Nükleer anlaşmanın tarafı olan ülkeler ile yapıcı bir diyaloğa hazırız”
- My Dream sergisi sanatseverlerle buluşuyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.