İstanbul
15 Kasım, 2024, Cuma
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Smartmetrics’in Kurucusu İlkay Batur: Sosyal medya etkileşimi yüksek markalar daha hızlı büyüyor

Smartmetrics’in Kurucusu İlkay Batur: Sosyal medya etkileşimi yüksek markalar daha hızlı büyüyor
İSTANBUL, (DHA) - Smartmetrics’in Kurucusu İlkay Batur, sosyal medyanın modern marka ilişkileri ve pazarlama stratejileri üzerindeki etkileyici rolüne dikkat çekti. Batur, ”Sosyal medya marka farkındalığını artırma, müşteri etkileşimini güçlendirme ve marka sadakatini teşvik etme konularında kritik bir rol oynuyor. Sosyal medya etkileşimi yüksek markalar daha hızlı büyüyor” dedi.Markaların sosyal medyadan elde ettikleri müşteri verilerini kullanarak, etkileşimlerini ve içeriklerini nasıl özelleştirebileceklerini belirten Batur, ”Bu kişiselleştirilmiş yaklaşım, müşteri sadakatini artırmanın yanı sıra etkileşimi de güçlendirdi. Sosyal medya ekonomik bir pazarlama kanalı olarak önemlidir. Özellikle sınırlı bütçeye sahip markalar için bu platformların çekiciliği var. Ayrıca, görsel unsurlar ve kullanıcı tarafından üretilen içerik etkileşimi artırmada ve bir topluluk oluşturmada önemidir” diye konuştu.Batur, sosyal medyanın marka farkındalığını artırmak için etkileyici içerikler oluşturmanın kritik önemini vurguladı. Her platformun benzersiz özellikleriyle geniş kitlelere ulaşma ve etkileşim fırsatları sunduğunu belirten Batur, görsel içeriğin ve kullanıcı tarafından üretilen içeriğin (UGC) tüketici etkileşimini ve satışları artırırken pazarlama maliyetlerini azalttığını ifade etti.SOSYAL MEDYANIN MARKA YÖNETİMİNDEKİ ROLÜSosyal medyanın dinamik varlığının marka yönetimindeki rolünü vurgulayan Batur, etkileyici içerikler oluşturma, topluluk etkileşimini teşvik etme ve stratejileri düzenli olarak gözden geçirme gerekliliğine dikkat çekti.İlkay Batur, sosyal medyanın günümüz marka stratejilerinde oynadığı rolün altını çizerek ”Sosyal medya, markalar için sadece bir pazarlama aracı olmanın ötesinde, müşteriyle derin ve anlamlı bir bağ kurma fırsatı sunuyor. Bu platformlar, markaların müşterilerine daha kişisel ve etkileşimli bir deneyim sunmalarını sağlıyor. Sosyal medya üzerinde başarılı olmak, sadece yaratıcılık ve yenilikçilikle sınırlı kalmayıp, aynı zamanda müşteri verilerini akıllıca kullanmayı ve sürekli olarak stratejileri optimize etmeyi gerektiriyor” dedi.Batur, “Smartmetrics, büyüme odaklı pazarlama, strateji geliştirme, dijital deneyimler ve A’dan Z’ye marka yönetimi konularında hizmet veren bir reklam ajansıdır. Markaların dijital tüm kurulumları ve pazarlama stratejilerinde uzmanlaşan Smartmetrics, dinamik ve yenilikçi yaklaşımlarıyla sektörde fark yaratmaktadır” diye konuştu.   

İSTANBUL, (DHA) - Smartmetrics'in Kurucusu İlkay Batur, sosyal medyanın modern marka ilişkileri ve pazarlama stratejileri üzerindeki etkileyici rolüne dikkat çekti. Batur, "Sosyal medya marka farkındalığını artırma, müşteri etkileşimini güçlendirme ve marka sadakatini teşvik etme konularında kritik bir rol oynuyor. Sosyal medya etkileşimi yüksek markalar daha hızlı büyüyor" dedi.

Markaların sosyal medyadan elde ettikleri müşteri verilerini kullanarak, etkileşimlerini ve içeriklerini nasıl özelleştirebileceklerini belirten Batur, "Bu kişiselleştirilmiş yaklaşım, müşteri sadakatini artırmanın yanı sıra etkileşimi de güçlendirdi. Sosyal medya ekonomik bir pazarlama kanalı olarak önemlidir. Özellikle sınırlı bütçeye sahip markalar için bu platformların çekiciliği var. Ayrıca, görsel unsurlar ve kullanıcı tarafından üretilen içerik etkileşimi artırmada ve bir topluluk oluşturmada önemidir" diye konuştu.

Batur, sosyal medyanın marka farkındalığını artırmak için etkileyici içerikler oluşturmanın kritik önemini vurguladı. Her platformun benzersiz özellikleriyle geniş kitlelere ulaşma ve etkileşim fırsatları sunduğunu belirten Batur, görsel içeriğin ve kullanıcı tarafından üretilen içeriğin (UGC) tüketici etkileşimini ve satışları artırırken pazarlama maliyetlerini azalttığını ifade etti.

SOSYAL MEDYANIN MARKA YÖNETİMİNDEKİ ROLÜ

Sosyal medyanın dinamik varlığının marka yönetimindeki rolünü vurgulayan Batur, etkileyici içerikler oluşturma, topluluk etkileşimini teşvik etme ve stratejileri düzenli olarak gözden geçirme gerekliliğine dikkat çekti.

İlkay Batur, sosyal medyanın günümüz marka stratejilerinde oynadığı rolün altını çizerek "Sosyal medya, markalar için sadece bir pazarlama aracı olmanın ötesinde, müşteriyle derin ve anlamlı bir bağ kurma fırsatı sunuyor. Bu platformlar, markaların müşterilerine daha kişisel ve etkileşimli bir deneyim sunmalarını sağlıyor. Sosyal medya üzerinde başarılı olmak, sadece yaratıcılık ve yenilikçilikle sınırlı kalmayıp, aynı zamanda müşteri verilerini akıllıca kullanmayı ve sürekli olarak stratejileri optimize etmeyi gerektiriyor" dedi.

Batur, “Smartmetrics, büyüme odaklı pazarlama, strateji geliştirme, dijital deneyimler ve A'dan Z'ye marka yönetimi konularında hizmet veren bir reklam ajansıdır. Markaların dijital tüm kurulumları ve pazarlama stratejilerinde uzmanlaşan Smartmetrics, dinamik ve yenilikçi yaklaşımlarıyla sektörde fark yaratmaktadır" diye konuştu.

 

 

 

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!