Sivas Ticaret ve Sanayi Odası (STSO), 23. Meslek Komitesi olan İnşaat-Müteahhit sektörünün sorunlarını ele aldığı bir toplantı düzenledi. Bu önemli buluşmada Sivas Belediye Başkanı Hilmi Bilgin, Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Mustafa Doğan, İmar'dan sorumlu Başkan Yardımcısı Bekir Sıtkı Eminoğlu, İmar Müdürlüğü yetkilileri ve Müteahhitler yer aldı.
STSO Başkanı Zeki Özdemir, bu toplantının önemini vurgulayarak, şehirlerinin sorunlarını açıkça konuşup, çözümlerini birlikte bulma amacını taşıdıklarını ifade etti. Ayrıca, katılımcılara teşekkür ederek STSO çatısı altında buluşmanın mutluluğunu dile getirdi.
Toplantıda, 23. Komite Meclis Üyesi Salim Eminoğlu, komite olarak ortak sorunları ve talepleri STSO Başkanı ve Belediye Başkanı Hilmi Bilgin gibi yetkililere ileteceklerini söyledi.
Sivas Belediye Başkanı Hilmi Bilgin ise şehrin sorunlarını açık yüreklilikle tartışmayı ve çözüm için birlikte çalışmayı vurguladı. Şehrin gelişmesi ve ilerlemesi için katılımcılık ilkesine sadık bir yönetim anlayışı benimsediklerini belirtti.
Toplantının sonunda teknik konuları ve talepleri daha ayrıntılı ele almak üzere bir komisyon kurulmasına karar verildi. İlerleyen günlerde, mimarlar ve mühendisler komitesinin de benzer bir istişare toplantısı düzenlemesi planlanıyor. Bu toplantılar, sektörün yaşadığı sorunları çözme amacıyla STSO Başkanı Zeki Özdemir liderliğinde gerçekleştirilecek.
STSO Başkanı Özdemir: “Mensuplarımızın sorunlarını muhataplarıyla birebir çözmeye gayret ediyoruz”
SİVAS TİCARET VE SANAYİ ODASI (STSO) 23. MESLEK KOMİTESİNİN (İNŞAAT-MÜTEAHHİT) SORUNLARININ ELE ALINDIĞI SEKTÖR TOPLANTISINA, BELEDİYE BAŞKANI HİLMİ BİLGİN, ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRÜ MUSTAFA DOĞAN, İMARDAN SORUMLU BAŞKAN YARDIMCISI BEKİR SITKI EMİNOĞLU, İMAR MÜDÜRLÜĞÜ YETKİLİLERİ VE MÜTEAHHİTLER KATILDI. (ZEKİ ÖZDEMİR)
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.