İstanbul
31 Mart, 2025, Pazartesi
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Tarsus Belediyesi İletişim Merkezi hizmete sunuldu

Tarsus Belediyesi İletişim Merkezi hizmete sunuldu
TARSUS BELEDİYESİ, VATANDAŞLARIN İHTİYAÇLARINI HIZLI VE ETKİLİ ŞEKİLDE KARŞILAMAK AMACIYLA TARSUS İLETİŞİM MERKEZİ ALO TİM 153 HATTINI HİZMETE SUNDU.

Tarsus Belediyesi, vatandaşların ihtiyaçlarını hızlı ve etkili şekilde karşılamak amacıyla Tarsus İletişim Merkezi ’Alo Tim 153’ hattını hizmete sundu.


Tarsus Belediyesi, vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini tek bir telefon hattı üzerinden kolayca iletebilmeleri ve süreçlerin takibini anlık olarak yapabilmeleri için İletişim Merkezi ’Alo Tim 153’ hattını hizmete sundu. Belediye Başkanı Ali Boltaç öncülüğünde başlatılan 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren ’Alo Tim 153’, her çağrıyı özenle değerlendirerek en kısa sürede çözüme ulaştırıyor. İstek, talep ve şikayetler ’Alo Tim’ hattına bildirildiği anda kayıt altına alınıyor. İlgili birimlere hızlı bir şekilde iletilen talepler, çözüm süreçlerinin daha şeffaf ve takip edilebilir olmasını sağlıyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!