Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin önde gelen markalarından Teknosa, reklam ve pazarlama dünyasında üreticiliği ödüllendiren Kristal Elma’da 4 ödül birden kazandı.
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Reklamcılar Derneği’nin düzenlediği ve dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim ustalarını konuk ederek bir festivale dönüştürdüğü 36’ncı Kristal Elma’da 4 ödülün sahibi oldu.
Teknosa, reklam ve pazarlama dünyasında üreticiliği ödüllendiren Kristal Elma’da ’Tasarım / UI & UX Tasarımı’ kategorisinde ’En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti projesi’ ve ’Radyo ve ses / Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde ’Airfryer Acıbadem Kurabiyesi’ kampanyası ile iki kristal ödül kazandı. Teknosa ayrıca ’Tasarım / Veri Görselleştirme’ kategorisinde yine ’En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti projesi’ ve ’Radyo ve Ses / Özel’ kategorisinde ’Airfryer Uzaktan Pişirme’ kampanyasıyla da iki gümüş ödülün sahibi oldu.
Şirket adına ödülleri pazarlama ekibi aldı.
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.