İstanbul
25 Eylül, 2024, Çarşamba
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

TotalEnergies istasyonlarına Baykuş Ödülleri’nde 3 ödül

TotalEnergies istasyonlarına Baykuş Ödülleri’nde 3 ödül
İSTANBUL, (DHA)- TotalEnergies istasyonları, araştırmanın iş süreçlerinde ve kararlarında yarattığı etki, katma değer ve araştırmanın önemini, bilimselliğini vurgulamak için tasarlanan ve Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından verilen Baykuş Ödülleri’nde 3 kategoride ödül aldı. Gerçekleştirilen ödül töreninde TotalEnergies istasyonları markasına ‘İletişimci Baykuş’, ‘Genç Baykuş’ ve ‘Vizyoner Baykuş’ kategorilerinde Bronz Baykuş ödülü verildi.TotalEnergies istasyonları, IPSOS Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri ajansının gerçekleştirdiği ‘Marka Sağlığı Araştırması’ projesiyle katıldığı Genç Baykuş kategorisinde jüri, TÜAD Tüzel Üyesi Araştırma Şirketleri’nde çalışan, 1993 ve sonrasında doğmuş olan araştırmacıların yönettikleri araştırma projeleri değerlendirdiler. TotalEnergies istasyonları markasının IPSOS Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri Ajansı’nın ‘Bi’Güzel Ürün Portföyü’ ve ‘Market İçi Gıda Alışveriş Davranışı Araştırması’ ile katıldığı Vizyoner Baykuş kategorisinde ise yapılan araştırmanın yeni bir iş alanına girişte, ürün lansman ya da relansmanında veya marka konumlandırma ve yeniden konumlandırma alanında etkin kullanımını gösteren çalışmalar değerlendirildi. TotalEnergies istasyonları ayrıca, bir ürün ya da hizmetin hedef kitle tarafından algılanışı, tüketici davranışları üzerindeki etkileri ve iletişimin başarısını ölçümleyen reklam, pre ve post testler gibi araştırmaların değerlendirildiği İletişimci Baykuş kategorisine ise SOR Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri’nin gerçekleştirdiği ‘TotalEnergies Senaryo Testi Araştırması’ ile katıldı.

TotalEnergies istasyonları, Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından düzenlenen Baykuş Ödülleri'nde başarılarıyla öne çıktı. Gerçekleştirilen ödül töreninde, TotalEnergies istasyonları üç farklı kategoride Bronz Baykuş ödülü kazandı. Bu ödüller, araştırma projelerinin iş süreçlerine, kararlara ve iletişime olan katkısını vurgulamak amacıyla verildi.

Genç Baykuş kategorisinde, TotalEnergies istasyonları, IPSOS Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri ajansının "Marka Sağlığı Araştırması" projesiyle ödüle layık görüldü. Bu kategoride değerlendirme, 1993 ve sonrasında doğmuş araştırmacıların yönettikleri araştırma projelerini içeriyor.

Vizyoner Baykuş kategorisinde ise TotalEnergies istasyonları, IPSOS Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri Ajansı'nın "Bi’Güzel Ürün Portföyü" ve "Market İçi Gıda Alışveriş Davranışı Araştırması" ile başarı elde etti. Bu kategoride değerlendirilen projeler, araştırmanın yeni iş alanlarına giriş, ürün lansmanı veya yeniden konumlandırma süreçlerindeki etkin kullanımını vurguluyor.

İletişimci Baykuş kategorisinde ise TotalEnergies istasyonları, SOR Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri tarafından gerçekleştirilen "TotalEnergies Senaryo Testi Araştırması" ile öne çıktı. Bu kategori, ürün veya hizmet algısını, tüketici davranışlarını ve iletişim etkisini ölçümleyen reklam, pre-test ve post-test gibi araştırmaları kapsıyor.

TotalEnergies istasyonları, bu ödüllerle araştırmanın iş süreçlerindeki önemini ve katma değerini bir kez daha kanıtlamış oldu.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!