Medical Point Hastaneler Grubu, Brandtrust Insight 2024 listesine girerek ‘Türkiye’nin Güvenilen Markası’ unvanını kazandı. Medical Point Hastaneler Grubu Başkan Vekili Veysi Kubba, “Bu başarı hasta güvenliği ve memnuniyeti ilkelerimize sadık kalarak, her zaman en yüksek standartları hedeflediğimizin bir göstergesidir.” dedi.
Medical Point Hastaneler Grubu, başarılarına bir yenisini daha eklemeyi başardı. Yaklaşık 15 bin kişinin katılımıyla, en az 5 yıldır faaliyet gösteren firmalar arasında yapılan çalışmada, 3 yıl üst üste radara girme başarısını gösteren Medical Point Hastanesi, Brandtrust Insight 2024 listesini başararak ‘Türkiye’nin Güvenilen Markası’ unvanını aldı.
‘Güvenilen Marka’ tescili için başvurulan bir markanın, Türkiye İtibar Akademisi tarafından her yıl açıklanan Türkiye İtibar Endeksi (TİE) raporlarında en az 3 yıl üst üste yer alması gerekiyor. Medical Point Hastanesi, bu önemli kriterleri sağlayarak sağlık sektöründeki güçlü konumunu bir kez daha kanıtlamış oldu. Hastane, İzmir’de bu unvanı alan tek sağlık kuruluşu olmayı da başardı.
Başarılara bir yenisi daha eklendi
Medical Point Hastanesi, geçtiğimiz Temmuz ayında TEMOS ‘Quality In Medical Care (Tıbbı Bakımda Kalite)’ uluslararası akreditasyon sertifikasını ‘mükemmellik’ seviyesiyle almaya hak kazandı. Bunun yanı sıra Joint Commission International (JCI) tarafından 4’üncü kez akredite edilen, European Foundation for Quality Management (EFQM) modelini uygulayan, hasta memnuniyeti sebebiyle verilen ISO 10002 sertifikasını yedi kez alan, enerji yönetimi için ISO 50001 sertifikasına sahip olan Medical Point Hastanesi, tüm bu başarılarına ‘Türkiye’nin Güvenilen Markası’ unvanını da eklemiş oldu.
Çalışmaya devam edeceğiz
Türkiye’nin Güvenilen Markası’ olmaktan dolayı çok mutlu olduklarını belirten Medical Point Hastaneler Grubu Başkan Vekili Veysi Kubba, “Sağlık sektöründe güven, hastalarımızın ve toplumun bize olan inancının temelini oluşturur. Bu yüzden ’Türkiye’nin Güvenilen Markası’ unvanını kazanmak bizler için hem gurur hem de mutluluk verici. Bu başarı, toplumsal sorumluluk ilkelerimize sadık kalarak, her zaman en yüksek standartları hedeflediğimizin bir göstergesidir. Bugün olduğu gibi gelecekte de en güvenilen marka olmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.