İstanbul
25 Kasım, 2024, Pazartesi
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

Türkiyenin “Lovemark”ı SuperFresh, ödülüyle buluştu

Türkiyenin “Lovemark”ı SuperFresh, ödülüyle buluştu
“TÜRKİYE'NİN LOVEMARK’LARI 2024”ARAŞTIRMASINDA, “DONDURULMUŞ GIDA” KATEGORİSİNDE TÜRKİYE’NİN EN SEVİLEN MARKASI SEÇİLEN SUPERFRESH, BRAND WEEK İSTANBUL KAPSAMINDA DÜZENLENEN TÖRENDE ÖDÜLÜNÜ ALDI.

“Türkiye’nin Lovemark’ları 2024”araştırmasında, “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı. “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde, tüketicilerin zihninde ve kalplerinde öne çıkan başka herhangi bir marka olmaması SuperFresh’in, alanındaki yüzde 100 bilinirlik algısını da ortaya koydu.


MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle bu yıl 17’ncisini düzenlediği “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasının sonuçlarına göre SuperFresh, “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde ‘Markaya duyulan yakınlık’ ve ‘tüketici ihtiyaçlarını karşılama’ skorlarındaki üstünlüğü ile Türkiye’nin en sevilen markası seçilmişti. Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende, bu yıl ilk kez değerlendirilen “Dondurulmuş Gıda” kategorisinin Lovemark’ı SuperFresh’e ödülü MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez tarafından verildi. “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde, tüketicilerin zihninde ve kalplerinde öne çıkan başka herhangi bir marka olmaması SuperFresh’in, alanındaki yüzde 100 bilinirlik algısını da ortaya koydu.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!