Vodafone, geçen yıl başlattığı yeni nesil perakende dönüşümünü hız kesmeden sürdürüyor. Şirket, 41 mağazasını daha yenileyerek toplam 112 mağazasında yeni nesil perakende konseptiyle hizmet veriyor. Vodafone, bu dönüşüm için bugüne kadar yaklaşık 200 milyon TL'yi aşkın yatırım gerçekleştirdi. 817 mağazasının dönüşümünü tamamlayarak müşterilere en iyi deneyimi sunmayı hedefliyor.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, yeni nesil mağazacılıkta sundukları yenilikleri açıkladı. Yapay Zeka destekli ürün deneyimleme alanları, kişisel dijital asistan TOBi, mağaza stok yönetimi sistemi ve özel günlerde Yapay Zeka tabanlı kampanya kurguları gibi uygulamalarla müşteri deneyimini geliştirdiklerini belirtti.
Ayrıca, Vodafone mağazaları artık operatör ürünlerinin yanı sıra akıllı ev aletleri, giyilebilir teknolojiler, kulaklık ve hoparlör gibi yeni nesil ürünleri de sunuyor. Bu ürünlere tüm müşteriler özel kampanyalarla ulaşabiliyor.
Vodafonedan yeni nesil mağazalara 200 milyon TLye yakın yatırım
GEÇEN YIL BAŞLATTIĞI YENİ NESİL PERAKENDE DÖNÜŞÜMÜNE HIZ VEREN VODAFONE, 41 MAĞAZASINI DAHA YENİLEYEREK TOPLAM 112 MAĞAZASINDA YENİ NESİL PERAKENDE KONSEPTİYLE HİZMET VERMEYE BAŞLADI. ŞİRKET, MAĞAZALARININ DÖNÜŞÜMÜ İÇİN BUGÜNE KADAR 200 MİLYON TL’YE YAKIN YATIRIM YAPTI. - VODAFONE TÜRKİYE İCRA KURULU BAŞKAN YARDIMCISI MELTEM BAKİLER ŞAHİN,
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.