İstanbul
27 Kasım, 2024, Çarşamba
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

”Yaşam boyu başarılı olacak bireyler yetiştiriyoruz”

”Yaşam boyu başarılı olacak bireyler yetiştiriyoruz”
İSTANBUL, (DHA) - Biltes Eğitim Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Can Uysal, ”Öğrencilerimizin akademik başarıya ulaşmalarına yardımcı olmak haricinde, etkili iletişim kurmaları ve empati yeteneklerini geliştirmeleri için de çalışıyoruz. Bu yaklaşımla yalnızca sınavlarda değil, yaşamları boyunca başarılı olacak bireyler yetiştirmeyi amaçlıyoruz” dedi.Biltes Eğitim Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Can Uysal, misyonlarını anlatarak öğrencilere sundukları avantajlara yönelik bilgi verdi. Dr. Uysal, ”Özel ortaokullarda öğretmen başına 8, devlette ise ortalama 15 öğrenci düşüyor. Bu çıktılar, özel okullarda eğitim gören öğrencilerin pek çok açıdan avantajlı olduğunu kanıtlıyor. Elbette bizim gibi köklü kurumların öğrencilerine sunduğu fırsatlar bunlarla sınırlı kalmıyor. Öğrenme yöntemleri, sosyal deneyim alanları, eğitim teknolojileri gibi konular da bir adım önde gidiyoruz” dedi.Özel okulların devlet okullarına kıyasla daha yoğun yabancı dil dersi vermesinin de öğrencilere rekabet avantajı kazandırdığının altını çizen Dr. Uysal, “Özel okulların daha donanımlı olması, velilerin tercihlerinde kritik bir rol oynuyor. Biz de yüksek nitelikli öğretmen kadromuzun yanı sıra modern eğitim anlayışımız ve teknolojik donanımımızla öğrencilerimizi geleceğe en iyi şekilde hazırlıyoruz” ifadelerini kullandı. Sadece bilgi aktarımı yapmayı değil, aynı zamanda sosyal sorumluluk bilinci kazandırmayı da amaçladıklarını vurgulayan Dr. Uysal, “Öğrencilerimizin akademik başarıya ulaşmalarına yardımcı olmak haricinde, etkili iletişim kurmaları ve empati yeteneklerini geliştirmeleri için de çalışıyoruz. Bu yaklaşımla yalnızca sınavlarda değil, yaşamları boyunca başarılı olacak bireyler yetiştirmeyi amaçlıyoruz” dedi.Dr. Uysal, ”Öğrencilerimizin hem yaşamlarını hem de eğitim ve kariyerlerini etkileyebilecek unsurlar arasında denge kuruyoruz. Onların dünyadaki gelişmelere uyum göstermesi için çok yönlü deneyim alanları oluşturuyoruz. Örneğin robotik eğitimi sunarak teknoloji konusundaki hakimiyetlerini artırıyoruz. Öğrenciler bu sayede, problem çözme yeteneklerini geliştirirken, dijital dünyada etkin bir şekilde var olabilecekleri beceriler ediniyor. Maddi durumu fark etmeksizin, çocukların tüm bu imkanlarımızdan yararlanması için de her yıl bursluluk sınavları düzenliyoruz. Böylece, başarılı öğrencilerin eğitim masraflarının bir kısmını veya tamamını karşılıyor, onların daha donanımlı olmasına aracılık ediyoruz. Toplum için de daha büyük bir yetenek havuzu oluşturulmasına katkıda bulunuyoruz” diye konuştu.Milli Eğitim Bakanlığı’nın verilerine göre, geçtiğimiz yıl sınıfların yolunu tutan yaklaşık 15 milyon K-12 öğrencisinin yüzde 31,15’unun özel okullarda eğitim gördüğü kaydediliyor. MEB istatistiklerinden hareketle, derslik başına düşen öğrenci oranına bakıldığında devlet okullarındaki sayı, özel okullardakinin iki katından daha fazlasına işaret ediyor. Ayrıca, okul öncesi evrede bir öğretmenin devlet kurumlarında ortalama 18, özel okullarda ise ortalama 11 öğrenci ile ilgilendiği kaydediliyor. İlkokulda da devlet kurumundaki bir öğretmen 19 öğrenci ile ilgilenirken, özel okullarda öğretmen başına öğrenci sayısı 9’a kadar düşüyor.

İSTANBUL, (DHA) - Biltes Eğitim Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Can Uysal, "Öğrencilerimizin akademik başarıya ulaşmalarına yardımcı olmak haricinde, etkili iletişim kurmaları ve empati yeteneklerini geliştirmeleri için de çalışıyoruz. Bu yaklaşımla yalnızca sınavlarda değil, yaşamları boyunca başarılı olacak bireyler yetiştirmeyi amaçlıyoruz" dedi.

Biltes Eğitim Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Can Uysal, misyonlarını anlatarak öğrencilere sundukları avantajlara yönelik bilgi verdi. Dr. Uysal, "Özel ortaokullarda öğretmen başına 8, devlette ise ortalama 15 öğrenci düşüyor. Bu çıktılar, özel okullarda eğitim gören öğrencilerin pek çok açıdan avantajlı olduğunu kanıtlıyor. Elbette bizim gibi köklü kurumların öğrencilerine sunduğu fırsatlar bunlarla sınırlı kalmıyor. Öğrenme yöntemleri, sosyal deneyim alanları, eğitim teknolojileri gibi konular da bir adım önde gidiyoruz" dedi.

Özel okulların devlet okullarına kıyasla daha yoğun yabancı dil dersi vermesinin de öğrencilere rekabet avantajı kazandırdığının altını çizen Dr. Uysal, “Özel okulların daha donanımlı olması, velilerin tercihlerinde kritik bir rol oynuyor. Biz de yüksek nitelikli öğretmen kadromuzun yanı sıra modern eğitim anlayışımız ve teknolojik donanımımızla öğrencilerimizi geleceğe en iyi şekilde hazırlıyoruz" ifadelerini kullandı. 

Sadece bilgi aktarımı yapmayı değil, aynı zamanda sosyal sorumluluk bilinci kazandırmayı da amaçladıklarını vurgulayan Dr. Uysal, “Öğrencilerimizin akademik başarıya ulaşmalarına yardımcı olmak haricinde, etkili iletişim kurmaları ve empati yeteneklerini geliştirmeleri için de çalışıyoruz. Bu yaklaşımla yalnızca sınavlarda değil, yaşamları boyunca başarılı olacak bireyler yetiştirmeyi amaçlıyoruz" dedi.

Dr. Uysal, "Öğrencilerimizin hem yaşamlarını hem de eğitim ve kariyerlerini etkileyebilecek unsurlar arasında denge kuruyoruz. Onların dünyadaki gelişmelere uyum göstermesi için çok yönlü deneyim alanları oluşturuyoruz. Örneğin robotik eğitimi sunarak teknoloji konusundaki hakimiyetlerini artırıyoruz. Öğrenciler bu sayede, problem çözme yeteneklerini geliştirirken, dijital dünyada etkin bir şekilde var olabilecekleri beceriler ediniyor. Maddi durumu fark etmeksizin, çocukların tüm bu imkanlarımızdan yararlanması için de her yıl bursluluk sınavları düzenliyoruz. Böylece, başarılı öğrencilerin eğitim masraflarının bir kısmını veya tamamını karşılıyor, onların daha donanımlı olmasına aracılık ediyoruz. Toplum için de daha büyük bir yetenek havuzu oluşturulmasına katkıda bulunuyoruz" diye konuştu.

Milli Eğitim Bakanlığı’nın verilerine göre, geçtiğimiz yıl sınıfların yolunu tutan yaklaşık 15 milyon K-12 öğrencisinin yüzde 31,15’unun özel okullarda eğitim gördüğü kaydediliyor. MEB istatistiklerinden hareketle, derslik başına düşen öğrenci oranına bakıldığında devlet okullarındaki sayı, özel okullardakinin iki katından daha fazlasına işaret ediyor. Ayrıca, okul öncesi evrede bir öğretmenin devlet kurumlarında ortalama 18, özel okullarda ise ortalama 11 öğrenci ile ilgilendiği kaydediliyor. İlkokulda da devlet kurumundaki bir öğretmen 19 öğrenci ile ilgilenirken, özel okullarda öğretmen başına öğrenci sayısı 9’a kadar düşüyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!